Nesze!szer

Reggeli Nesze

2023. május 30.

 

bocsanatot_kellene_kernem.jpg

 

Bocsánatot kellene kérnem.
Bocsánatot kellene kérnem magamtól.
Hogy annyi éven át másoktól vártam mindent, amit magamnak kellett volna megadnom.
Mindenkivel együtt éreztem, mindenkit megértettem, mindenkit biztattam, csak magamat nem.
Soha senkivel nem beszéltem volna úgy, ahogy magammal tettem.
A fenébe is!
Senki nem tanított meg rá, hogyan kell szeretnem - tisztelnem önmagam.
Arra tanítottak, hogy mások véleménye mindig fontosabb, hogy mindig arra figyeljek, mások mit fognak szólni, ha...
És persze, felnőttként már tudjuk, hogy tök mindegy, mit fognak szólni, de akinek a zsigereiből szól ez a belső hang, annak őrült nagy munkájába kerül, hogy kidolgozza azt onnan.
Jesszusom, ma gyertyafényes ebédet költöttem el önmagammal.
Micsoda szentségtörés.
És mégis mennyire a szívemig hatolt.
Fontos vagyok.
Ha másnak nem, hát önmagamnak muszáj, hogy az legyek.
Tanulom szeretni az egyetlen emberi lényt, akivel mindig ott leszünk egymásnak.
Horváth Szilvia

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr7918133266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása