Nesze!szer

Alapozó vagy BB?

2021. november 23.

 

image009.jpg

 

 

Megmondom az őszintét, én hosszú évekig csak BB krémeket használtam, semmi alapozó. Aztán valahogy elvesztettem a kedvencemet (kivonták a forgalomból) és alapozásra adtam a fejemet. De nem találtam azóta sem szerelemre igazán a műfajban, fellángolások voltak inkább. És most viszont! Megjelent a Nu Colour Bioadaptive BB+ Skin Loving Foundation - ami maga olyan, mintha alapozó lenne, de közben BB - és ami fontos számomra, SPF 35! Tehát UV védelem is van és a különleges kakaómagkivonatnak köszönhetően a rettegett kék fény hatásaitól. (Mondom én, aki egyfolytában gép előtt ülök ugye). 17 árnyalat van belőle, szóval tuti, hogy megtalálod azt, ami a te bőröd árnyalatának megfelelő! Hajrá, nekem ez most jól jött, elkezdtem rendesen tesztelni! Ja és az a jó, hogy ugye, ahogy egy BB krémhez illik, táplálja is a bőrt...

 

image005.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr3816762258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása