Nesze!szer

Nemcsak az arc, de a dekoltázs szépségéért is okosan!

2022. november 28.

 

 

nuskin3.jpg

 

Okosan élni ki ne szeretne? Főleg egy nő, akinek minden áldott perce be van osztva.... Számomra nagy segítséget jelentenek azok a kis gépek, amelyekkel itthon is meg tudom oldani a szépségápolást, mert mire egy szakemberhez eljutok, hát az nem mostanában lesz, az biztos. A Nu Skin csodás gépeit eléggé kedvelem, meséltem is már nektek erről többször. És most szintlépés következett be a cégnél, meg az én fürdőszobámban is, a Nu Skin kifejlesztette az ageLOC LumiSpa iO rendszert, ami gyakorlatilag a bőrápolás nagyágyúja lett. Ugyanis Bluetooth kapcsolattal rendelkezik, amely csodás módon lehetővé teszi, hogy összekapcsoljuk a készüléket a telefonra letöltött Nu Skin Vera alkalmazással. Pillantok alatt kész vagy ezzel, még nekem sem volt gond, pedig nem vagyok egy műszaki zseni. Utána pedig csak elindítva a Nu Skin masinát párosítottam a telefonnal, vagyis összehoztam őket és már a bőrelemzés után személyre is szabja azt, az én arcomnak mire is van szüksége. De és ami csodálatos hír, a dekoltázsomra is remek ez a készülék, ami nekem fontos, mert őszintén szólva, gyakran megfeledkezem arról, hogy ez van, aztán amikor tél végével a garbó alól előkerül ez a rész, nem vagyok olyan boldog ettől a látványtól. Most már az leszek, mert ezzel is törődöm és kicsit olyan ez, mintha a személyi edzőm lenne ez a masina, vagy a házi kozmetikusom, mert kapcsolatba is kerülünk, bár pletyizni nem annyira szoktunk, de ki tudja, olyan okos ez az egész, még annak is eljön az ideje. 

 

nuskin2.jpg

És mit tud még okoska?!

Létrehozhatom és elmenthetem a saját bőrápolási rutinomat a telóról a készülékre. A képernyőn állíthatok mindenfélét, nagyon pöpec! 

Figyelmeztet, ha lassan új Activating Cleanserből újat kell vennem, mondjuk imádom is ezt az arctisztítót... vagy és esetleg a szilikonfejet kell cserélni

Van egy zseniális szelfi idővonal, amivel konkrétan láthatom a bőröm állapotának alakulását

Összességében a dekoltázsra és a nyakra is kiváló hatása van ennek a masinának és most az arcom is jóval szebb, ruganyosabb, hogy így foglalkozom vele a Nu Skin Vera alkalmazás pedig figyel rám, hogy én is figyelhessek magamra és nemcsak az arcomra, hanem a dekoltázsomra és nyakamra is... hátha előkerül a karácsonyi kivágott ruhákban is! 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr3017989394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása