Nesze!szer

Antidepresszáns szombatra

2021. szeptember 18.

 

parkapcsolat_barna_berni_tortenet.jpg

 

Nem csak neked van egy szörnyű történeted. Nekem is van. Neki is van.
Nem csak te csalódtál. Én is. Ő is.
Nem csak te vagy az, aki szenved. Én is és Ő is.
Nem csak Te vagy az, aki a saját félelmeit és szorongásait leveri másokon. Én is tettem. Ő is teszi.
Nem csak Te vagy aki kìnoz másokat, mert saját magát nem becsüli igazán. Volt, hogy én sem becsültem. Ő sem becsüli.
Nem csak neked van egy történeted amiben megsérültél, ahol eltorzultál, amibe belefásultá, ami szétszakìtotta a lelked. Ami miatt bosszút forraltál mások ellen, mert azt hitted ez majd enyhülést hoz minden bajodra. Nekem is volt ilyen. Neki is volt ilyen.
Nem csak neked van egy mély, rejtett történeted, ami miatt úgy viselkedsz mint egy inkvizitor és szétkìnzol mindenkit ki szeretni mer. Mert:"Téged ne szeressenek!" "Téged mindenki hagyjon a saját mocskodba!" "Te nem vagy szerethető, mert te magadat sem szereted."
Nem csak neked van egy történeted. Nekem is van. Van mindannyiunknak.
Egy dolog nem azonos még bennünk. Te még hivatkozol a történetedre. Te még tolod magad előtt. Te még azonos vagy vele. Te még dühös vagy. Te még szenvedsz és ezért szenvedést okozol. Te még azt hiszed, hogy a rossz történetek, rosszá tesznek.
Én azt, hogy a rossz történetek tehetnek igazán jóvá.
Neked mi a történeted? Te mire hivatkozol? Meddig tolod még magad előtt? Hány embert áldozol még fel ahelyett, hogy rágyere ez csak egy történet, nem az igazi életed!
Barna Berni

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr416691400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása