Nesze!szer

Reggeli Nesze

2021. május 12.

 

elle_test.jpg

 

 

Ma megkérdeztem a testemtől, mire lenne szüksége,
Ami nagy szó
Figyelembe véve, hogy eddig
Nem igazán kérdeztem.
Arra gondoltam, lehet, hogy több vízre.
Vagy fehérjére.
Vagy zöldekre.
Vagy jógára.
Vagy vitaminokra.
Vagy mozgásra.
De ahogy álltam a zuhany alatt
Szemlélve az élet nyomait
A kerek formákat, ahol én laposat szeretnék,
A puhaságot, ahol én keménységre vágyom
Mindazok a belénk táplált kívánságok
Melyek egy csomó
Soha-Nem-Elég-Jó-ságot
hoznak létre.
Nagyon gyengéden ezt suttogta:
"Tudnál egyszerűen így szeretni?
Hollie Holden

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr2916531412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása