Nesze!szer

Reggeli Nesze

2021. április 27.

 

vihar.jpg

 

Egy nap a vihar véget ér...és nem emlékszel majd arra, hogyan élted túl. Abban sem leszel biztos, hogy valóban vége van-e.
De egy biztos: mikor kilépsz a viharból, soha nem leszel az a személy, aki azelőtt voltál...ugyanis pontosan ez a célja. ..

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr1216513478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2021.04.27. 09:36:41

Nem bánnám ha valaki megrendezné a halálomat új "személyim" lenne és havajon napszemcsiben szürcsölném a lowalkohollevel koktélomat (amúgy ez a koktél annyira nem érdekel) legelsőfontosságal egy cukorfalat pasi mellett életem végéig.

:(

De ez csak álmodozás. :(
:/

2021.04.27. 13:37:28

Ez a leírás pont illik is a halálra.

"Egy nap a vihar véget ér."
A halálommal.

"és nem emlékszel majd arra, hogyan élted túl"
Hát persze, egy nem szokott emlékezni, pedig ideje lenne rá.

"Abban sem leszel biztos, hogy valóban vége van-e."
Nem hát. Rendesen félnék révbe érni mert folyamatosan arra gondolnék hogy mikor jön a következő nagy adag szopás. Meg aztán a halottak nem bizonytalankodnak, kivéve ha télleg van egy styx folyó.

"De egy biztos: mikor kilépsz a viharból, soha nem leszel az a személy, aki azelőtt voltál...ugyanis pontosan ez a célja. .."
Hát igen halottan már biztos nem leszek ugyanolyan de legalább csípni fogják a pofámat amiért hajlandó "voltam" a köz kedvére tenni.

"Ugyanis pontosan ez a célja"
Mindjárt gondoltam, múltkor végiggondoltam hogy talán nagyot mondtam és elszálltam magamtól mikor bizonygattam, hogy takarékos vagyok. De az egyetlen amiben nem arra meg az a mentség hogy igazából nem tudom kinek mi a baja ezzel elvégre a cél hogy megdögöljek. És rohadtul amúgy sem fogják találgatni hogy az egyszerre fellépő 10 halálokból melyik okozta a pusztulásomat.

Ez a mainapi reggeli fekete. Egy csipet halál...lehet egy picittöppet cejelmes vagyok mert időnként gondolok rá és úgyis elmegyek a faszára.
süti beállítások módosítása