Nesze!szer

Bímáj Valentájn! - ajándékok akár magadnak is!

2021. február 07.

 

szalagos_valentin.jpg

 

Lehet ünnepelni, fintorogni, fújolni, de mindjárt itt van Valentin napja. Én a magam részéről szeretek minden alkalmat megragadni a vidámságra, ajándékozásra. Igaz ez akkor is, ha az ember nem párral és, hanem akár önmagát ajándékozza meg. Most hoztam nektek néhány olyan ötletet, amivel az önszeretet is gyakorolhatjátok! 

 

img_20210207_083953_084.jpg

 

 Karamellás gyertya

Tudom, tudom... nem mindenki szereti a csoki és karamella dolgot, de azért úgy az emberek 95 százaléka rajong érte (a maradék 5-tel meg nem barátkozunk). Számomra függés tárgya mindenféle itthoni illatosító, ami finom hangulatot ad a lakásnak, az estének. Nem is olyan régen találtam rá egy új gyertyás webshopra és hát nagyon nehéz volt nem berendelni az egész portfóliót. A Spirit & Home Caramel Dougnot illatgyertyája számomra az édesség maga, nagy gyertya, sokáig elég, mire elég, hogy valami furit mondjak. Nagyon szép is, szóval szinte enteriőr dísz is. ITT találod meg... vagy nálam itthon, bár most nem járkálunk át egymáshoz, ugye... pedig imádnád a gyertyám illatát! 

 

cellular_filler_nivea.jpg

Nivea Cellular Elasticity Rashape Ránctalanító Fátyolmaszk

Van olyan maszk, amit nem utálunk, sőt. Ezek a fátyolmaszkok. Nekem most óriás kedvencem a Nivea Hűsítője, hialuronnal, kollagénnel és boosterrel. Minden van benne, ami pillanatok alatt csodát tud tenni egy arcbőrrel. A krio technológia ihlette és tényleg nagyon hatásos. Tedd a hűtőbe egy kicsit és utána az orcádra. Bőven elég 10 perc, de egyetlen cseppjét se hagyd veszni! A végén nyugodtan masszírozd a dekoltázsodba a maradékot. Imádni fogod! 

 

herbatherapy-illatos-valentin-csomag-768x768.jpg

Illóolaj 

Oké, van egy illóolaj mániám, de ezt úgyis tudjátok. A minőségi olajakat kedvelem, semmi mlm, csak a minőség. A HerbaTherapynak van most Valentinra egy kis csomagja, ami cuki muki, kettesben és egyesben is...Grapefruit és édesnarancs illóolaj van a herbánál egy csomagban és autós klipszet is adnak hozzá, ami szerintem meseszép. A két olaj sokkal jobb kedvre deríti az embert, valami isteni az illatuk és hatásuk. Pezsdítsd fel a hangulatot, részletek EMITT

 

Escada parfüm újdonság 

912640_opt.png
Jön a tavasz és én már nagyon vágyom új illatra. No meg arra, hogy elinduljak itthonról és feltegyek egy parfümöt. Az Escada újdonsága most nálam toplistás lett. Édes, cukros, csajos, vaníliás, rózsás, tejszínhabos, nagyon határozottan csajos és a léleknek is jót tesz, sőt. Az Escada Candy Love limitált, de szerintem nem is fog maradni belőle sok, sőt... 
olive_and_oliva_mary_jane.jpg
Kenderes arckrém
Az utóbbi idők nem a nanoizékről szólnak az arcápolásban, hanem a hemp, cbd és tsai piacnyerésének. Nem véletlenül. Amit most ajánlok nektek Mary Jane, az most nekem nagyon bevált, mert most, hogy úgy kb állandóan itthon vagyok, vagy túrázom valahol a csemetével, furán viszketős-száraz lett a bőröm. Na, Mary segített, mert már szinte viszketett az arcom, vagy azt vettem észre, kapirgálom, mint valami fura tyúk. De most már nincs ez, bőröm baromfiudvarában visszaállt a rend. Gyulladáscsökkentő hatása is van, tehát akár rozácea problémakörre beválthat. De annyi szuper hatóanyag van még benne, hialurontól a sárkányvérig, levendulavízig, hogy egész egyszerűen ne babrálj ki magaddal, próbáld ki Olive & Oliva Naturalskincare, nagyon köszi, másnak is ajánlani fogom keressed ITT!
izlelde_lekvar_1.jpg
Izlelde lekvár és jalapenos mindenfélék
Ők egy kis manufaktúra tulajdonképpen, mindenféle természetes, de isteni finomságot készítenek. Most eléggé rájuk kattantam, a füge lekvárukat eszem naphosszat, a málnásért is odáig vagyok... és hát a jalapenos finomságukról nem tudok lejönni és nem is akarok. Nézz szét náluk, mert egyrészt isteni minden náluk, másrészt saját honfitársaidat támogatok, ha tőlük vásárolsz, ami a jelen helyzetben szerintem nagyon fontos. Na jó, a Sárkány csókja chili kihagyhatatlan az erősebb műfaj kedvelőinek... tüzes leszel ezután, az biztos. ITT a facebook oldaluk, végtelenül kedvesek, jó fejek és minden kézműves remekük addiktív! 
20210209_111727.jpg
CSokiiiiiiiiii!
Oké, csokoholista vagyok. Nem tudok és nem is akarok ellenállni az életemben rég túl vagyok azon, hogy megfeleljen bármiféle kreált divatideának, vagy trendnek. A ChocoMe csokijait nagyon kedvelem, most Valentin-napra kihoztak egy új kollt.
"Az ünnepi csokoládékollekció színvilága izgalmas divattörténeti pillanatot idéz meg a „sokkoló rózsaszín” főszerepbe helyezésével, amelynek 1936-os születése a legendás divattervező, Elsa Schiaparelli nevéhez fűződik. A szín, amelyet közel egy évszázada az elragadó merészség, a fantázia megmozgatójának szinonímájaként tartanak számon, tovább fokozza a chocoMe-féle csokoládémámor bujaságát és romantikáját." -hát én ennek a művészetnek hódolva fogyasztani is kezdtem a Petit21 málnás lapocskáit, úgy roppan a csokoládé, ahogy kell, a belseje pedig... szenvedélyes, édes.....olyan pikáns tangó. A kollekció táblás, drazsés és kis apró lapocskás finomságait nagyon tudom ajánlani, ilyen időkben simán megérdemeljük a legjobbat! 
 
img_20210205_141913_294.jpg
Édesem
Egy igazán finom bort mindig megérdemel az ember. Szerintem. Én sokáig nem voltam édes bor rajongó, de azt hiszem, ez azért lehetett, mert élénken éltek bennem a szocializmusban a borászataink ellen elkövetett bűnök. Kicsit nehezen nyitottam ebbe az irányba... aztán rátaláltam az igazira. Fantaikus rajongója lettem a Tokaj borvidéknek, az Árvay Családi Pincészetnek és a boraiknak. Az Édesem egy olyan bor, ami selymes, mintha kör és méz táncolna az ember szájában és talán piros gyümölcsök is. Instán is ajánlottam már nektek, ha most valakinek küldenétek, üdvözlőlapot is mellékeltethetsz hozzá. Mondjuk, én azt nem kértem magamnak, de eléggé üdvözöltem a Tokaji + Édesemet a poharamban. ITT találod. 
a_dontes.jpg
A döntés
Az elmúlt néhány hónapban nem sok időm volt olvasni, ami fájdalmas leginkább, de vannak helyzetek.. de van olyan könyv, amit egész egyszerűen annyira vágytam, hogy baltával ugyan, de szakítottam magamnak időt. Edit Eva Eger - A döntés című volt az, amit nagyon akartam. Hívott egész egyszerűen. Azért is, mert nekem is van feldolgozandóm a második világháború borzalmaival kapcsolatban, nagyszülői emlékeket bőven hoztam magammal, amit bőven oldanom kellett. Nyilván ehhez kellett egy érettség is, de nem szeretem történelmünknek ezt a részét úgy tekinteni, hogy elfordulok tőle.A szerző még kamaszként, vagy szinte gyerekként élte át és élte út a koncentrációs tábort és nézett szembe Mengelével, aztán pedig az új élettel. Döbbenetes, amin átment. Fájdalmas. Szörnyű. Nekem A döntés nagyon sokat adott. Emlékezésben is és szemléletében. mert én is azt vallom, nem az számít, milyen dolgok történnek veled az életben, hanem az, hogyan éled meg azokat. Jó döntés a könyvesboltból hazavinni. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr7316415706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása