Nesze!szer

Fantasztikus tudományos kozmetikumok egy magyar feltalálótól

2020. december 07.

20201128_143234.jpg

 

Ismered azt a kategóriát, amikor azt mondják valakire: olyan szórakozott professzor? Igazság szerint ez olyan kicsit lesajnáló kifejezés, miközben a tudomány viszi előre a világot és az, ha valaki mer és tud holisztikusan gondolkodni. Mindig kiborulok attól, amikor valakinek egy fájdalma van és az orvos csak az adott területet nézi. Amikor anno elbocsájtottak engem a kórházból, a kedves doktornő annyit mondott: ezen a területen a problémát elhárítottuk. Hát tök köszi, gondoltam. Még egy történet. Tavaly egy ismerősöm azt mondta, nagyon fáj a füle. Én szóltam neki, mindenképpen nézesse meg a veséjét, vagy igyon még többet, mert minden szervnek van egy párja és összefügghet. Az ismerősömet azóta sajnos műtötték és nem a fülével, hanem bármily fura is, a veséjével. Ezért is gondolom, hogy holisztikusan kell szemlélni egy embert és akár egy bőrproblémát, fájdalmat is.

Nem is olyan régen futottam bele egy általam teljes mértékben ismeretlen kozmetikum családba. Nem a drogéria polcán találtam ezt az újdonságot, hanem a neten láttam egy előadást és beszippantott a dolog. Jakabovics Tibort láttam és a Lavylites márkát. De mesélem tovább.  Jakabovics Tibor Pécsett született 1966-ban. Ott járt iskolába, majd Veszprémbe ment egyetemre. Vegyészmérnökként végzett, de az emberi biológia és általában az élő organizmusokban lejátszódó anyag- és információtranszfer izgatta. Ezért bár vegyészmérnökként sokféle területen végzett kutatásokat, végül az emberi szervezet működésére és annak jó értelemben vett befolyásolására vonatkozó kísérleteiből kinőtt felismerés változtatta meg az ő és még vagy 450.000 fogyasztó életét több mint 30 országban.
Volt egy komoly égési sérüléses baleset a környezetében, ezért sokáig foglalkoztatta, hogy hogyan lehet nagy kiterjedésű sérüléseket gyógyítani. Valószínűleg azt a szörnyűséget, aminek tanúja volt, akarta feldolgozni valahogyan. Hamar megértette, hogy a bőr működésének, ön-rekonstrukciójának hatalmas jelentősége van a szervezet egésze szempontjából. Nagy felületű sérüléssel járó balesetek, égések vagy a bőrt megtámadó anyagok, fertőzések esetében sokszor élet vagy halál múlik azon, hogyan képes gyógyulni a bőrünk. De minimum az élet minősége. (Btw, 2021-ben az energiák a saját öngyógyító képességünk felébresztéséről is szólnak majd!)  Amikor Jakabovics Tibor rájött, hogy felfedezett valamit, elmesélte a környezetében, és ők rögtön ki akarták próbálni az eszenciát. Elképedtek, meséltek róla másoknak, azok is jöttek, hogy kérjenek... Pillanatok alatt terjedt el a híre. Jelentkezett valaki, aki azt mondta, hogy szívesen venne nagyobb mennyiséget az eszenciából. Akkoriban Tibor egy tanyán élt, távol a civilizációból, hogy jobban tudjon szakirodalommal és a kutatásaival foglalkozni. Elment a legközelebbi gyógyszertárba, és vett 100 db gyógyszertári üveget. Megtöltötte őket, majd bepakolta a hátizsákjába, és vonatra szállt. A 200 kilométerrel arrébb lévő városban átadta az üvegeket a vevőnek, és szépen hazavonatozott. Azt hitte, ezzel vége. De nem sokkal hazaérkezése után már szólt is a telefon, hogy még 500 üvegre lenne szükség…

20201128_123204.jpg


A többi innen már az ő céges történetük, egy fantasztikus, holisztikus márka indulásáé. Úgy tudom, a Lavylites termékei, a világ 33 országában kaphatóak folyamatosan remekül szerepelnek a mértékadó minősítő intézetek laboratóriumi és kontrollcsoportos tesztjein,  és eszméletlenül magas díjakat kaptak már, olyan helyeken, ahol az Estée Lauder és a L'Oreál szokott. Bár ez a történet azt is mintázza, hogy óriás koponyáink és sztárjaink is vannak, akiket a világban ünnepelnek, de itthon nem. Viszont ez egy másik sztori. Ami számomra a legszimpatikusabb: holisztikusan személi az összes terméke az embert! Ez pedig a kozmetikumok világában nemcsak ritka, de csoda is! Nem alkuszik meg, a legjobbat keresi, kutatja és alkotja meg, maximum tisztaság mellett. Felfedezései igazán újat hoztak a piacra. 

Térjünk vissza a termékekhez. A Lavylites ma már több komoly termékvonallal rendelkezik. Én nyilván most a bőrápolási irányról mesélnék nektek, engem lenyűgözött. (Ezeknek Lavyl a nevük.) Jakabovics Tibor ugyanis high-tech kozmetológia megoldásokat kísérletezett ki, melyek segítségével a bőrön át felszívódva gyorsan jutnak el a hatóanyagok oda, ahova kell nekik. Ráadásul, tegyük hozzá, át sem kell küzdeniük  magukat a tápcsatornán és a vesét sem dolgoztatják meg. Ha csak azt nézzük, az általam használt Lavyl Auricum Sensitive skin conditioner spray milyen gyorsan hat, akkor érzésre úgy mondanám: mire a fürdőszobából kijutok, de és egyébként 30 másodperc és 1 perc között - ha mérjük. Mivel nagy INCI-bubus vagyok, rögtön az összetevők tanulmányozásával kezdtem a Lavylites termékeinél. Fuh, azt kell mondjam, rég olvastam ennyi természetes összetevőt egy flakon hátulján. Le a kalappal! Ráadásul, a Lavylites ezért is garanciát vállal, hogy ezek az összetevők ideális összhangban vannak, pont megfelelően hatnak együtt, azaz hosszú fejlesztéssel, úgy raktak össze minden egyes készítményt, hogy nemcsak azt tudják pontosan, melyik összetevő mire jó, hanem azt is, hogy egymással együttműködve, mire képesek. 

Amit érzek: tusolás vagy fürdés után használom ez a testápoló sprayt. Spray, tehát nem kell kenegetnem magam, ami nekem nagyon tetszik. És perceken belül elmúlik az enyhe viszketés a bőrömről, ami elég jó kis komfort feelinget ad És ami furi még, hogy brutál gyorsan felszívódik, jóval hidratáltabb tőle a bőrőm.... mintha a csípőm is kevéssé fájna, bár ez lehet, hogy attól van, hogy jóval kevesebbet mozgok, de az agyam valahogy összefüggésbe hozta ezzel. Testápolótól még ilyen élményt nem szereztem, de köszönöm, ez számomra a lelkemnek is adja valahogy a jót. (Mondjuk, ezek után nem csodálom, hogy Jakabovics Tibor a pontos receptet két széfben elzárva őrzi, a világ különböző pontjain.) Egyébként ilyen kis fénykardnak tűnik a dolgok csomagolása, nekem bejön ez a küllem. Tükrözi valahogy az egész, hogy itt egy komoly tudományos technológiai dologról van szó. Fertőtlenít és ápol egyszerre. Valahol azt olvastam, hogy az első vásárlás után a fogyasztók több mint háromnegyede  újra vásárolja a termékeket, ami igazán jó adat, mondjuk, ha elfogy ez a bőrápoló sray-m, én is veszek még.(ITT találsz több infót!)

 20201128_123001.jpg

Amit kipróbáltam még: Lavyl 32 szájkondicionáló spray. Ez elég újat hozott az életemben. Nagyon komolyan dolgozik, ugyanis, nekem olyan tutin megcsinálták tavaly a torkomat, hogy azóta sem tudok bizonyos ételeket fájdalom nélkül fogyasztani. Ez viszont enyhíti ezeket a kis fájásokat, ami nekem új. Durván bele is húztam, volt, hogy mindenféle folyadék nélkül chipset is ettem, majd utána fújtam. Hát, szuper érzés volt. A Lavyl 32 segít kiegyensúlyozni a szájüreg természetes flóráját, és segíti a szervezetet abban, hogy a szájüregben vagy a környékén jelentkező kellemetlenségeket enyhítse, majd megoldja. Méghozzá feltűnően gyorsan!  És visszatérve az összetételre, mindezt természetes anyagokkal teszi! (EZEN a linken több infót találsz)

Ja, amit még a táskámban hordok, mióta ismerem a márkát. Ez a Lavylnose, ami egy orrba fújható kozmetikai spray. Bevásárlás után nemcsak a kezemet fertőtlenítem, hanem a nózimat is. Nem csíp ki, és tudom, most, ha bármivel is találkoztam volna, el is tüntettem. Nagy adag, szóval nem kell két percenként vásárolni majd újra. Aki ügyel most a vírusok miatt, annak nagyon tudom ajánlani, ezt a terméket szeretni fogja (Nézz utána ITT).

Számomra új felfedezés ez a márka. Hiszem, hogy a világ ebbe a holisztikus irányba megy. Gratulálok Jakabovics professzornak, büszkék lehetünk rá magyarként! 

Ps: még több INFO itt, köszönöm a cég segítségét! 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr6216302324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása