Nesze!szer

Neked van napi arcápolási rutinod?

2020. október 21.

 

20201021_102236.jpg

 

Végtelen sok év női magazinozás után azt hittem, már annyiszor Irtuk le, hogy miért is fontos, hogy foglalkozzunk az arcbőrünkkel és mennyire elsődleges a napi rutin, hogy azt gondoltam, már a csapból is ez folyik és már mindenki unja. Aztán egy szép napon találkoztam egy volt osztálytársammal, aki azt mondta, ő nem használ arckrémet és , most már 40 körül kéne. És bement egy drogériába, majd kiderült, van nappali és éjszakai is és őt ez annyira összezavarta, hogy csak na. Ekkor értettem meg, hogy lehet, hogy én hatszázszor, vagy a beauty editoraim hétszázszor elregélték, melyik termék mikor és hogyan, de ez még mindig nem alapvetés a fejekben. Akkor elevenItsük fel, miről is van szó. A Dermedic márkát, amely dermokozmetikum, hIvtam segItségül és már kezdhetjük is a szépülést.

Mindennek az alapja a megfelelő arctisztItás. Itt, a blogon elmondtam már nagyon, de nagyon sokszor, de nem elégszer, hogy bármilyen szuper kozmetikumot is használsz, ha nem szeded le a városi szennyeződést és a mindennapi koszt az arcodról, mit sem ér. Én egész konkrétan, ha bemegyek a városba, akkor sokkal több szennyeződést szedek le aznap az arcomról. Na, kezdem is, mi a helyes arcápolási rutin:

Reggel:
- tisztítás
- tonizálás
- szemkörnyékápolás
- nappali ápolás és / vagy szérum

A tisztítás sokak számára furán hangzik, hogy a nap első felében is igen fontos. Fontos, mert éjszaka méregtelenIt a szervezet, magyarán kinyomja azt, ami nem kell, sőt... Még mindig azt mondom a bőr a legnagyobb érzékszervünk, bánjunk vele kedvesen. Ebben a fázisban, reggel, bármennyire álmos is vagy, ne dörzsölés legyen a mozdulatot, inkább kedves, simogató érzés. Amennyiben ügyelsz rá, az a legjobb, ha lentről felfelé viszed a mozdulatokat, 40 felett már ne húzzuk a bőrt, a természet megteszi azt, de azért korrigálhatunk ezen. Használhatsz micellás vIzet, krémes arctisztItót, mindenki azt, ami közel áll hozzá.  Nekem a Dermedictől a micellásuk a kedvencem, de a krémes is szuper, főleg az tetszik benne, hogy nem egy letudós kiszerelés (Anyunak ezt ajánlom). Szóval, a megfelelő tisztulás után a tonizálás következik, ezt fogd úgy fel, hogy ez az etap előkészItő a jó kis krémekhez, szérumokhoz. Mindig a bőrödnek megfelelőt válasszál, nekem van némi érzékenységem, ezért a Hydrain Hidratáló tonikot ajánlom, ha hasonló a problémád és vagy száraz, esetleg vIzhiányos az arcod. A tonik is mehet a dekoltázsra, ne sajnáld, csak jót teszel magaddal. Majd az én rutinomban a szemránckrém következik. Kell erről mesélnem, miért fontos ez? Ugye, nem?! Szóval, körkörös mozdulatokkal, nem húzva a legérzékenyebb részt, inkább ütögessed bele a krémet. Nem kell sok, ez nem arról szól. Az én érzékeny bőrömnek itt is a jó kis termálvIzes kell, tehát a Hyrdrain családból a finomság. Pikk és pakk beissza az egészet, már sminkelhetek is, ha éppen nem szól a gyerek, hogy Anyaaaaaa... és már megy is a nap.  Utána jön a krém, vagy szérum. Én szérum mániás vagyok, elsőnek ezt teszem fel, utána krémezek. Hidratálásra megyek, meg feszesítésre. Ebben a Hydrainban van minden, ami kell. Ja, E-vitamin is, ami a kedvencem. És ami érdekes: "a Hydrain3 Hialuro dermokozmetikai termékvonal egyik lényeges összetevője a Dermedic temálvíz, mely egy közép-európai, 2.100 méter mélyről származó, a becslések szerint 27.000 éves artézi víz. A víztartó réteg a szennyeződésektől vízzáró kőzetekkel védett, mely szintén hozzájárul a víz sajátos ásványi anyag tartalmához. " Szóval az van, hogy nyilván nem mindegy, hogy milyen vIzből származik a szérum alapja, figyelj erre is, ha tudatos bőrápoló vagy. Ez a szérum azért is jó, mert nagyon könnyen issza az arc. Ezután,  mivel pirosodásra hajlamos vagyok és nem akkor, ha valaki elsüt egy pajzán viccet, már következhet is az arckrém. Ez egy nyugtató jellegú termék, igazán jó lenne, ha belsőleg hatna, de külsőleg elég tuti, amit csinál. Szóval: az Angióval folytatom. Kicsi, szuper kiszerelés, telis tele jó hatóanyaggal. Eleve javItja a hajszálerek kondIcióját, de véd az uv-sugárzástól és a környezeti ártalmaktól is. Rozáceára kiiiiváló! Mert igen, akinek érzékenyebb a bőre, annak a szeles-esős időben is okosnak kell lennie, szóval jöhet a kis tubusos Angio, amivel ápolunk és védünk egyszerre.  Nekem ez nagyon jót tesz, nyugtatja az arcomat, főleg, a kis pirosodásos részen. És ugye telis-tele van vitaminokkal is! Szóval, ha a te bőröd is pirulásra hajlamos, csak ajánlani tudom a Dermedic Angio családját! 

 

20201020_171454.jpg

 

És egyszer csak, lecsap az éjszaka és jön az esti rutin. És most nem arról lesz szó, hogy mesét olvasok a gyermeknek, hanem a bőrápolásról. Remélem, senkinek nem újdonság, hogy a tisztítás az, amivel kezdünk. Ez azért fontos, mert ugye az egész napos por ott van a bőrön, amely szinte azért kiált, hogy végre megtisztulhasson. Ismerek valakit, akik szemfestékben alszik, sokáig azt mondta, milyen jó az neki, hogy reggel törli le a festéket. Na, az illető nemrég le kellett égessen a szeméről ezt-azt, mert bőrproblémái lettek a nem megfelelő időben történő tisztítás miatt.

Az este is legyünk gondosak, ennyit megérdemlünk, ugye? 8 után jöhet a kedvenc Dermedic Micellás termálvíz  alapú finomság, amivel lágyan törlöm át az arcomat. Aki a krémeset kedveli, annak is van a cég választékában, én mici fan vagyok, szóval ezt használom és halkan megsúgom, amikor a gyermekem érzékeny arcbőréről kell valamit letörölni, akkor ő is a Dermedic után nyúl, látta elégszer az anyjától. Ezután jön a tonizálás, amit ne hagyj ki, sőt! Majd a szemkörnyékápolás a Hydrain3 könnyed állagú terméke, vigyázz, nehogy túl sokat nyomj ki a tubusból, kicsi a bors, de erős, már, ami a hatását illeti - szeretni fogod. És a végén jöhet a krém vagy szérum. Én az Angioval zárom a sort, mert az érzékeny bőrömnek, a rozáceás területeken különösen jó és plusz A, B, C, D és E vitaminban is gazdag, megóvja a bőrt a kiszáradástól és véd az öregedés jelei ellen. Ami a legszuperebb, a nanoszóm C vitamin, ami benne van, tehát a bőr mélyebb rétegeit is élettel tölti meg. Szóval csodás kombó éjszakára, ha gondolod, a szérumot is vesd be, én azért szeretem, mert éjjel jobban dolgozik a bőr, tehát mindenféle jót adjunk meg neki - hálás lesz érte. Tehát következik a Hidratáló szérum a Hydrain3 családból, amit az én kicsit érzékeny bőröm, mint a szivacs beszippant. Aztán jöhet az alvás, amikor a Dermedic krémek dolgoznak. Nekem csak az a dolgom, hogy a reggeli rutinomat is betartsam. A Dermedic kedvező áru dermokozmetikumait a patikákban is megtalálod! Jó szépülést, adj jót magadnak, megérdemled!

 A Dermedic kozmetikumait weben ITT találod meg. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr6416241728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása