Nesze!szer

Becsöngetnek! És már táska is van hozzá!

2020. augusztus 18.

 

20200814_155947.jpg

Az, hogy a gyermekem első osztályos lesz, számos dolgot hozott magával. Lelki szinten ez egy újabb elengedési stáció az anyának, hát ezekben nem vagyok a legjobb, azt kell mondjam. A bölcsis ballagás előtt három hétig sIrtam, jegyezném meg halkan. Aztán jön a megfelelő iskola kiválasztása. Persze, simán lehetnék olyan, aki azt mondja, olyan jó a sarkon a suli, menjen oda a gyerek. De mivel némileg fontosabb számomra méhemnek gyümölcse, minthogy letudjam Igy a kérdést, egy fél-háromnegyed évem ment el erre a projectre. Nemk,  egyszer éreztem azt, hogy világgá megyek, úgy kikészültem egy-egy intézményt látva. Aztán csak eljött a megfelelő suli az életünkbe és hozott a tudat némi megnyugvást. Majd jött az úristen, táska kell, kulacs kell, tornazsák! A kiasszonynak, aki 3 évesen már ruhát tervezett magának, vannak igényei. Arra már se időt, se energiát nem akartam pazarolni, hogy hatszáz üzletet végigjárjunk, ráadásul, nem olyan időszak, amikor imád maszkban fulladozni az ember. A neten keresgéltünk, mert azért a kanapén ücsörögve egyszerűbb a képeket nézegetni. A márkákról már tájékozódtam az anyukáknál, melyik, mennyire megbIzható stb... Szivárványos legyen -ez biztos kérés volt. A tündér, meg valami csillogós az pedig kb alap nálunk. Végül találtam egy weboldalt, Irany a suli! a neve ami hozta a kérést teljesItését rendesen! Ráadásul, annyit kérdeztem és érdeklődtem, hogy már szinte komoly kapcsolatba kerültünk a tulajdonossal. Lényeg: egy komoly szettet rendeltünk. A táskát látjátok, van benne tolltartó, még tolltartó, tornazsák, hely az órarendnek, sok cippzár, fényvisszaverős és hát szivárványos is. Kulacsot is rendeltünk, egy körrel sok mindent letudtunk. Nekem tetszett még néhány táska, de nem én megyek ugye suliba. Bár, ilyenkor a tesómmal mindig elfog minket a vásároljunk szagos radIrt és tanszereket érzés. Szóval bárhogy is lesz, mi már boldogan várjuk a becsengetést. A lánykám azóta meg mindenkinek mutogatja a táskáját, boldogan. 

 

 irany_a_suli_iskolataska.jpg

 

Nektek pedig hoztam egy szuper kedvezményt. Amennyiben az Irány a suli! weboldalról rendeltek, a PATRI15 kóddal, a hónap végéig 15 százalék árengedményt kaptok. Érdemes körülnézni, sok szép dolgot lehet találni. MegbIzhatóan, gyorsan érkezett meg minden. És hajrá sulisok!!!

 

 

20200814_160340.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr8216167798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása