Nesze!szer

Életem nadrágja és 20 százalékos kedvezmény nektek!

2023. december 04.

 

easyfashion_nadragom_es_en.jpg

 

 

A nadrág és én az egy nehéz téma. Nem átlagos paraméterekkel áldott meg a sors, szóval nem tudom a szögről leakasztani az első nacit az üzletben. Problémásabb az alkatom. Így évekig totál nyomasztó volt számomra, ha ránéztem egy farmerre vagy bármire a ruhaüzletben... de most megtaláltam az igazit... vééégre! Mutatom is a fenti képen. Végre van olyan darabom, ami alá is tudok öltözni télen és nem is az a tapadós és totál kényelmes - meg jól is néz ki. Egy olasz ruhákat árusító webshopból rendeltem, ahol nagyon jó ízléssel van összeállítva minden egyes darab (ITT). A felsőm is onnan van és egy otthoni szettet is rendeltem amit majd még megmutatok majd nektek. Adventre viszont hoztam egy meglepetést, a PAT20 kóddal 20 százalék kedvezményt kaptok a rendeléseitekből. Igen, mindenből. Én még tuti, hogy a nadrágból rendelek majd egy bézst is és még egy kötött ruhával is szemezek... meg egy kockás blézerrel. Jó cuccok, nézzetek körbe válogattam is néhányat a galériába nektek. Nem mellesleg egy szuper jó fej és ízléssel rendelkező anyuka áll mögötte. Jó böntészést csajok, tudjátok, karácsonyra csak megérdemlünk magunktól is valami szépet! (Az Easyfashion oldalát ITT találjátok)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr2418273667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása