Nesze!szer

Az idegeidnek is jót tesz: levendulás kozmetikumok Tihanyból

2020. augusztus 05.

 

tihany_csomag_2.png

 

Néhány hete ráfordultam a levendulás testápolóra. Mivel az elmúlt néhány évben kiokosodtam, tudom, melyik az a termék, amelyikben tényleg van is levendulaolaj és hat az emberre. Nyár elején Tihanyban jártam, ekkor ismerkedtem meg a Lavender Tihannyal. Ők egy lepárló a gyönyörű félszigeten, ahol a parányi lila virágból kinyerik az olajat. Én ugye rendesen beálltam a látványműhelyükbe kipróbálni magamat, gyártottam nagyon finom, könnyen beszIvódó kézkrémet, azóta is kenem a bőrömet. Aztán ugye itthon a testápolójukat használom, rég találkoztam ennyire jó összetevőjű, hazai gyártású natúr kozmetikummal. Van tusfürdőjük, fürdőbombájuk és persze szappanuk is, mind-mind isteni levendulaolajjal. Olyan, mintha a lilás-kékes mezőn járkálnál. Ajánlom őket, nézz körül a webshopban... és ha a levendulás rozéra rátalálsz, hát... szerintem azt se hagyd ki. Nyugalmas napokat nektek!

Ps: A Lavender Tihany webshopját ITT találjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr6416105336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása