Nesze!szer

Te mivel mosol?

2020. június 25.

 

 

img_3534.jpg

 

Az igazság az, hogy számomra az illatok elég fontosak. Jó orral áldott meg a sors, már gyerekként megmondtam a kapuban állva, hogy a Nagymamám milyen süteményt sütött. Aztán persze, ez fokozódott, a parfümök iránt is támadt egy szenvedélyem, de a mosásnál sem érem be akármivel. Főleg, mióta gyermekem van, meg sem áll a gép tulajdonképpen. Nem tudom, ki, mivel mos, de nekem a kapszulás mosószerek eléggé bejönnek. A szórósat állandóan mellé is öntöttem, hát ez van. Lényeg, a kapszula számomra jobban használható. Nem is olyan régen egy ismerősöm járt nálunk, akinek szintén van pici gyereke. Azt mondta, ő szombatonként mos. Én elhülve hallgattam őt, mert én gyakorlatilag egyfolytában mosok, főleg, mióta az eső is elég kegyes velünk és van rendesen. Szóval, tudom, lehet, hogy én vagyok fura, de sokat mosok és sok mosószer-öblítő kombót fogyasztok. Egy kutatásból most kiderült számomra, hogy az emberek tetemes százaléka hetente kétszer mos, tehát nem vagyok egyedül azzal, hogy több napon megy a gép. Ráadásul, ebből a kérdezésből az is kiderült, hogy a vásárlók 84 százaléka azért vásárol öblítőt, hogy illatos legyen a ruha, de sokan vannak, akik a puhaság miatt vetik be az öblítőt a mosáskor. Ráadásul, majd 70 százaléknak igen fontos ennek az illata. Mondjuk, nem is értem, mi van a maradék 30 százalékkal, igaz, engem tényleg lehet az orromnál fogva vezetni. Szóval, akiknek fontos az illat, azok számára az is elsődleges, hogy a ruhák a szekrényben is tartsák a kellemes érzetet és néhány nap múlva kivéve is azonos legyen a hatás, mint amikor frissen veszik ki a mosógépből. Én abszolút az ő pártjukon vagyok, mert az olyan jó érzés, amikor a gyereknek finom, tavaszi illatvarázsos pólókat, ruhácskákat készítek ki reggel. (Szerencsére ő nem tud belenyúlni a dobozba a kapszulákért, gyerekbiztos a zár rajta, tehát nincs félnivalóm attól, ő is berakja egyedül a saját ruháit mosni....De azért tartsd távol a gyerektől, biztos, ami biztos.)

Ja, és van egy másik mániám. Vagy lett. Régen azt gondoltam, ez amiatt van, hogy anno volt a divathoz némi közöm és szettekben gondolkodom. Néhány éve elkezdtem ugyanis a mosószert és az öblítőt komplexen nézni. Már úgy, hogy nem üti-e az egyik illata a másikét. Számomra ez is fontos lett. Tulajdonképpen így találtam rá a Lenor mosókapszulákra, amelyek illatban kitűnően passzolnak az általam jól ismert öblítőkkel. Maximálisan elégedett vagyok velük. A kapszula tisztít, felfrissít, puhává varázsolja a ruhákat, óvja a színeket (ez nálunk ultra fontos, hisz a lányom minden másfeledik ruhája rózsaszín) és védi a szöveteket. Az öblítők közül most a Lenor Spring Awakening a kedvencem, ez az, ami igazán közel áll hozzánk. Kellemes, virágos, nem sok, de finom.  A Lenor textilöblítőknek köszönhetően a ruhaneműk hosszabban és intenzívebben illatoznak. A legjobb, legújabb technológiáját kínálja jól ismert kollekcióiban, ami – a tökéletes puhaság mellett – a korábbiaknál is hosszabban tartó illatot kölcsönöz a textíliáknak. Ezt a hatást az illat vivőanyagának megváltoztatásával sikerült elérni, tudtam meg. A komplex kapszulák fokozatosan, minden egyes mozdulattal bocsájtják ki az illatot. Nyilván én ezt szabad szemmel nem látom, az orrom viszont megmondja a tutit: érzi. 3 illatápáros is van, mosókapszula és öblítő kombóban, a Floral Bouquet, a Lenor Gold Orchid és az én kedvencem: a Lenor Spring Awakening. Egyébként egy kutatásból az is kiderült, hogy több mint 63 százaléka a megkérdezetteknek azt mondja, a komfortérzetére hatnak az illatok. Ezzel én is így vagyok. Csak ajánlani tudom a Lenor tökéletes párosát! 

Fontos: a termék gyermekektől távol tartandó!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr4215910708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása