Nesze!szer

Félelem vagy az emberektől elfordulás? Legyél jól, ha lehet!

2020. április 13.

 

 

koronavirus_2_neszeszer_blog.jpg

 

 

Néhány napja kimentem itthonról. Egészen a zöldségesig, egyedül. Nem járkálok ki sehová, tehát ahhoz képest nagy séta volt nekem. Nagyon, de nagyon fura érzés volt. Olyan félelmet éreztem, ami nagyon erős volt. És nem belőlem jött. Akkor nem értettem, persze, nyilván szoknom kell a maszkot, a gumikesztyűt stb - gondoltam magamban, meg azt, hogy egy résen át látom csak embertársaim szemét. De eltelt némi idő és ma megértettem, mit is éreztem akkor. Mivel érző vagyok, tudom már, a kollektIv jött fel akkor bennem. Ez az, amit sok-sok ember együtt érez. És leesett  a tantusz, hogy itthon, a saját kis dolgaimmal elfoglalva, hajnalonta meditálva, a gyerekkel krétával rajzolna, sütit sütve, a hatszázadik festést asszisztálva ezt nem kell átélnem, itthon. Azt, ami másokban van, a mi kis világunkat élem.

Van olyan barátnőm, aki megálmodja ezt, nekem érzésekben jönnek a kollektIv történései. Én nem az álmodós vagyok, én az érzős. És akkor nagyon nem jót éreztem, nem azt, hogy milyen csodálatos a világ. Ha ez a kollektiv, akkor tényleg nagy baj van. Mert ez akkor a morfogenetikus mezőben erősen benne van, az a rettegés, a kiszolgáltatottság érzése Itt a korona, ami egy durva betegség, de pontosan a félelem az, ami megköti és maradásra bIrja a vIrust. Mert ő egy fenevad, aki fal. És a félelem a legkedvesebb étele.

Nem mondom, hogy ne tarts tőle, de minden a saját rezgésszintedtől függ. Én is veszek maszkot, kesztyűt, fertőtlenItünk, de  nem a jaj, mi ez határozza meg a napokat. Attól függ minden, hogy te hogy állsz hozzá, jól tudod-e érezni magad abban, ami most van, vagy átadod a szorongásnak a lényedet.. Ha igen, akkor az győz, akinek ez érdeke. És most nem összeesküvés elméletekkel jönnék. Csak azzal, hogy nem a D-vitamin számIt, hanem az, te  hogy vagy. A lelket támadja ez tulajdonképpen és azt, hogy félj kapcsolódni, együtt lenni, közeledni. A Szaturnusz, ami a korlátokért is felel, még a következő évben is hozza a tanulást. Aki pedig nem tud flow-ban lenni, önmagával nincs jóban, nem a szellemi úton jár, na, neki nehezebb lesz. És ez egyáltalán nem fenyegetés. Te is tudod, én is tudom,hogy más helyett nem lehetünk okosak. Ha az illető a félelemkeltéstől függ, akkor nehéz jobb belátásra bIrni, hogy az igazság a lélekben és önmagunkban van, nem a kattintás vadász linkek cImében. A Szaturnusz tanár. Aki jól szerepel, az pontosan tudja, minden, de minden értünk van és nem szajkózza naponta hatszor, micsoda csapás, micsoda csapás. Igen, ez van, megéljük és igyekszünk a lehető legjobban kijönni belőle, úgy hogy ne adj isten, még jól is merjük érezni magunkat a megváltozott helyzetben. Ha pedig sokan vagyunk jól, még jobban, akkor a morfogenetikus mező is változik. Az öröm pedig ragályos, azt igazán jó elkapni! Terjesszük!

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr315610022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása