Akkor, amikor az ember levesz valami a drogéria polcáról, vagy egy katalógusból rendel, nem is tudja, tulajdonképpen ki annak a cégnek a tulajdonosa, akitől vásárol. Ezért is gondoltam, mesélek most nektek arról, hogy újabb átalakulás van a piacon.
Lezárult ugyanis a Natura &Co és az AVON összeolvadása, amely igazi mérföldkőnek számít mindkét vállalat életében. Ezzel az egyesüléssel ugyanis megalakult a világ negyedik legnagyobb, teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalata, olyan ikonikus márkákkal, mint a Natura, az AVON, a The Body Shop és az Aesop. A Natura &Co családhoz való csatlakozás egy teljesen új fejezet kezdetét jelenti az AVON több mint 130 éves történelmében, amely megőrzi azt, ami egyedülállóvá tette eddig a céget.
A Natura, az Aesop és a The Body Shop egyesítéséből adódóan – a Natura &Co vállalat által – egy globális, több értékesítési csatornás és több márkából álló kozmetikai csoport jön létre. A csoportot alkotó három vállalat elkötelezett a pozitív gazdasági, társadalmi és környezeti hatások kialakításáért. Az 1969-ben alapított Natura kozmetikai és testápolási szegmensben tevékenykedő brazil multinacionális vállalat, amely vezető pozíciót tölt be a közvetlen értékesítés terén. Az 1976-ban, Anita Roddick által, Brightonban alapított The Body Shop egy globális szépségápolási márka, amelynek küldetése, hogy pozitív változást érjen el a világon. Az ausztrál Aesop szépségápolási márkát 1987-ben alapították abból a célból, hogy kiváló minőségű bőr-, haj- és testápolási
termékeket hozzon létre. Számomra, mint márka, elég fura, hogy a Body Shop és az Avon egy tulajdonos alatt működik majd, de nyilván a piac minden szegletét megpróbálják lefedni.
Nyilván meglátjuk majd, hoz ez bármiféle változást a vásárlók számára is, vagy csak a nagyok játéka ez.