Nesze!szer

Mikulás, Mikulás, kedves Mikulás...élményfotózás!

2019. november 26.

 

 

2.jpg

 

 

Ez a post most nem azért születetett, hogy a csemetémet mutogassam. Egész egyszerűen csak megint találtam valamit, amiről tudnotok kell. Szerettem volna karácsonyra fotózást idén is, de valahogy nem a szokásosat. Tavaly is nagyon jó képeink lettek, hála Ihász Ingridnek. Aztán most megláttam egy hirdetésben valamit és azonnal beleszerettem. Vintage style, ahogy felénk mondják. És már foglaltam is az időpontot. Nem tudtam, mi lenne az okos dolog, hogy szólok-e a kislányomnak, hogy ott lesz a Mikulás, vagy sem. Elsőre egyébként azt hittem, az egész utómunkával kerül majd a képekre, de nem. Én csak annyit mondtam a csemetének, karácsonyi képek készülnek. Ő összerakta a szettjét, amit gondolt és már indultunk is.  Aznap délelőtt az ELTE-n tanitottam és őszintén szólva nagyon izgultam, hogy délután minden jól sikerüljön. Akkora forgalom volt kifelé, hogy majd felrobbantam, de a karácsonyi csoda már útközben megtörtént: pont időre értünk a megadott cimre. Már az ajtót egy igen kedves manó (hölgy) nyitotta nekünk, ez igazán tetszett a leánykámnak. Egy szobában játszott egy kicsit és utána mentünk be a fotózásra. Ó és ott volt a Mikulás. Igazán kedvesen várta őt, egy kis mézeskalácsal. A gyermek az elején némileg meg volt szeppenve, de ijedezés azért nem volt. A hátteret patentra berendezték és ami a mániám: a lámpák is be voltak állitva. Igen, a lámpák. Merthogy gyerekek fotózásánál szerintem nem lehet arra játszani, hogy összerakom a fényeket és majd fotózunk. Addig a pici megunja, utálja, lebontja. Jó, én is láttam már olyan gyereket, aki szépen, csendben ült a fényképezés alatt, de a saját szememnek sem hittem. A lányom végig trécselt a Mikulással, a háttérből pedig kedvesen irányitotta az egészet a manó hölgy, aki tulajdonképpen pszichológus végzettségű és igazán érti a csiziót. Aztán kiderült, hogy a gyermekem rajta van a jó gyerekek listáján, igazi pergamenen meg is mutatta neki a nagy szakállú. 

Erika, a kitaláló ezt mesélte egyébként. Mert persze, hogy jól megkérdeztem: 

"Ez az év volt az első ezekből a fotózásokból. Tavaly kerestem ilyen fajta karácsonyi fényképzeést az akkor 3 éves kisfiamnak. Egy anyukas fórumon fel is tettem a kérdést, hátha valaki tud róla, de nem igazan ajánlott senki olyat, amire én gondoltam. Egy fotós volt, akit ismertem is és végül oda mentünk végül. Viszont ekkor érett meg bennem az elhatározás, hogy akkor én megcsinálom itthon azt, amire én vágytam. Úgyhogy tavaly októberben született meg az ötlet, és onnantól szép apránként építettem fel: kinyomoztam honnan van a háttér (egyenesen Amerikából), megvettem a kisebb-nagyobb kiegészítőket. Már tudatosan jártam az adventi vásárokat gondolva az idei évre. Pszichologus létemre, ugye.. Megtanultam alap szinten kezelni a photoshopot, tutorialokat néztem, magán képzésen vettem részt.
Már csak egy fotós kellett. Végül egy kedves gyülekezeti baratom és a felesége csatlakozott az elképzelésemhez . Így lettünk mi egy csapat, a Mikulás segítői. Szerettem volna , hogy itthon is lehessen egy ilyen csoda hely, ahol a gyerekek tényleg átelhetik az igazi Mikulással való találkozás örömét. Minőségi időt tölthetnek el vele, varázslatos, vintage enteriőrben . Az élményről pedig ezt a Magyarországon újdonságnak számító fine art stílusú képek készülnek .
Szépen lassan minden összeállt őszre, így idén el is tudtunk indulni. Nagyon izgultam, hogy milyen lesz a fogadtatás, hiszen az egy dolog, hogy én elképzeltem, mennyire szeretik ezt a gyerekek, ha a szülőket nem sikerül elérni. De nem csalódtam. 
Sokat tanultunk, sokat fejlődünk már menet közben is. Sok mindent máshogyan fogunk csinálni, de az biztos, hogy szeretnénk folytatni. Tele vagyunk új ötletekkel, új témákkal. Úgyhogy reményeink szerint jövőre újra kinyitja kapuit a Mikulás műhelye"

 

A lányom azóta is igazán büszke, hogy rajta volt a listán és megtörtént a nagy találkozás. Az ajándékba kapott finomságot pedig már aznap befalta. Az élményről pedig, hogy ő kakaózott a Mikivel, boldog-boldogtalannak mesél azóta is (néhány werk képet tettem alulra). Nekünk pedig varázslatos képeink lettek az ő kalandjáról, amiért igazán hálásak vagyunk.

 

10.jpg

 

A Varázlatos élmény a Mikulás műhelyében - a Santa's Magic Workshop oldalt ITT aláljátok, ha mennétek. Sajnos, már csak jövő évre van helyük, de aki most foglal, az komoly ajándékot is kap, még több utómunkált képet. Csak az adataidat kell (persze titkosan) megadnod és már kapod is a promóciós kódot. Mondjuk, én simán karácsonyi ajándékba is adnám ezt, akár olyannak is, akinél néhány hónapos csak a kicsi, mert jövőre nagy élmény lesz. Szuper fotózás volt, köszönjük még egyszer!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr7115325188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása