Nesze!szer

Antidepresszáns szombatra

2019. október 11.

 

elvaros_velence.jpg

 

Könnyű akkor szeretni valakit, amikor ùgy tesz, ùgy lèp, ùgy akar, ùgy viselkedik, ùgy gondolkodik, ahogy nekem jò, ahogy nekem tetsző, ès nehèz akkor (is) szeretni valakit, amikor ùgy tesz, ùgy lèp, ùgy akar, ùgy viselkedik, ùgy gondolkodik, ahogy nekem èpp nem jò, ahogy nekem èpp nem tetsző. 
A szeretet legnagyobb pròbàja, amikor a màsik felvàllalja önmagàt, ezzel pròbàl meg engem, hogy tudom-e a nekem olykor nem tetsző, vagy meg nem èrtett lèpèseivel, gondolkodàsàval, dèmonjaival, botlàsaival, vagy làtszòlagos hibàival együtt is szeretni őt.

Amit elutasìtok benne, azt önmagamban nem tudom elfogadni.

Szántó Brigitta

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr4715037934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása