Nesze!szer

A legnagyobb félelmek jönnek elő most

2019. július 17.

 

 

fajdalmas.jpg

 

Általában az én életem elég erőteljesen leképezi, ami a kollektívben zajlik és ami érzékelhető a fenti energiák alapján lent. Aztán valahogy úgy van, hogy ír rám egy barátnőm és megkérdezi: miért van ez, ami most történt. Aztán felhív egy másik ismerősöm, aztán a még messzebb lévő pajtásom a tengeren nagyon túlról és olyankor elkezdem azt gondolni, már nektek is ideje arról írnom, ami most zajlik.

Az elmúlt egy-két hetem arról szólt, hogy olyan múltbéli dolgok jöttek fel, hogy csak pislogtam. Nem emberek, hanem érzések. Előjött olyan félelmem, amiről nem is tudtam, hogy valóságos rettegés. És gyakorlatilag napokig uralt engem ez az érzés. Rettenetes volt, de tényleg. Főleg azért, mert nem is tudtam, hogy ennyire itt van még bennem és ilyen durva módon. Szembe kellett néznem vele. Feldolgozni. Igen, most ennek van az időszaka. Amikor ezek a rejtett dolgok, amiről nem is tudtad, hogy ez a legbelső félelmed, előjönnek. Olyan erős energiák vannak, hogy amit hoz az élet, abba egész egyszerűen menjél bele, csináljad. Állj oda, nézd meg, miért is van ez és honnan ered. Flow állapotban tudsz a legjobban együtt rezegni ezzel, sehogy máshogy. Az agyadat kapcsold ki, mert soha nem a racionális sík adja a megoldást. Nálam rétegek voltak ebből az egészből, ami az ősfélelmem. De belementem, szembe tudtam nézni egy szituációval és néhány nap után megértettem, miért is jött ez. Azért, hogy tudatosodjon bennem, ki vagyok, hol vagyok és melyek a mostani koordinátáim a világban. Számomra az önmeghatározásról szólt az egész. Lehet, hogy a te tanulságod nem ez lesz. Az is lehet, hogy a te félelmed egzisztenciális, vagy az a legbelső fájdalmad, ha nem tudsz mozogni, jönni-menni, de az sincs kizárva, hogy az életed első néhány évéből hozol valami nagy terhet, ami mindig ólomsúlyként tartott vissza téged valamitől. 

Számomra nagy emelkedést hozott, hogy előjött ez az egész és még mindig van egy-két hagymahéj, amit lefejtek erről. Újabb és újabb aspektusokat értek meg, magammal kapcsolatban. Szóval a legjobb önismereti workshop éppen most zajlik, semmit nem kell tenned, jelentkezni se kell rá. Csak éld meg ezeket az energiákat. Megéri megélni!

Ps: egy fontos dolog még el kell mondanom. Iszonyat erősen mosódnak le most emberek az életünkből. Olyan rálátást kaphatsz másokra, mintha eddig három szemüveggel nézted volna őket és huhhh, ez lekerül rólad. Ne sajnáld, ha úgy érzed, barátokat veszítettél el. Aki barát, azt nem tudod elveszíteni. És akik mind olvassák ezt és értik, pontosan ugyanolyan jó lelkűek, mint te vagy. Szóval jönnek helyettük értékesebb, jobb, minőségibb kapcsolatok! 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr614962782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása