Nesze!szer

Eternity a nyárra

2019. június 07.

 

 

ck_etmb_eternity_summer_2019_bottle_coeff_1_00_nologo.jpg

 

 

Találtatok már új illatot a nyárra? Nekem most több szerelmem lett, ez az egyik, amivel szemezek. Az Eternity  nagyon bejött nekem és most ez egy energikusabb verzió. A virágos jelzőt használnám, de inkább gyümölcsösen és közben valahogy tengeresen. Rózsás, körtés, jácintos, görögdinnyés, pézsmás. Nagyon érdekes elegy, szerintem mindenkinek más és más, az én bőrömön a körtés jelleg dominál valahogy. Calvin Klein kedvelők, pasi változat is van, én most a nőit szaglásztam és ezzel kokettálok. 


CALVIN KLEIN ETERNITY SUMMER FOR WOMEN Eau de parfum 100ml – 21.990Ft

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr6614878078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása