Nesze!szer

Vidám vasárnap

2018. december 01.

 

hibakkaracsony.jpg

 

Az egész életem hibák sorozata, amit megtanultam megbocsájtani magamnak.

Miközben erre az előadásra készültem és kibontottam magamban a témát, be kellett látnom önmagam számára is, hogy valójában az életem hibák sorozata. Olyan hibáké, amelyek nélkül ma nem állhatnék itt, önök előtt. A hibáim az életem részét képezik, mert valami mágikus módon, kicsit sem sikerült szabályosnak születnem. Szabályellenes vagyok, mindenféle tekintetben, és be kell vallanom, hogy ez csak addig vicces, amíg az ember a lázadó korszakát éli. De lázadó szellemmel élni egy szabályosságot követelő társadalomban, akkor, mikor már túl vagy a kamaszkorodon, nem éppen kényelmes. Nem kényelmes, mert sérülékennyé tesz, és néha nagyon fárasztó is. 
Aztán ez egészen addig van így, amíg nem kezded el élvezni, és szeretni a hibáidat.

Barna Berni

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr7314401662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása