Nesze!szer

Nu Skin arctisztítót teszteltünk!

2018. február 14.

 

 

nuskin_arctisztito_lumi_spa.jpg

 

Arctisztító. Most ez a dolog nagyon menő. Számos kozmetikai cég hozott ki ilyet. Így néztem is: a Nu Skin is? Nem is értettem. Egészen addig, míg nem láttam. Nagyon, de nagyon tetszetős a kinézete. Kézre áll. Bár könnyebbnek gondoltam jóval. Viszont a lámpa rajta nagyon tetszik. Pulzálósan adja a fényt. Esti fürdőszobában különösen szép. Ami igazán érdekes benne, hogy persze ez is szilikonfejes, mint a mostani új generációs arctisztító kefék. Viszont kettő fejecskéje is van, tehát a kis kör és a nagy kör is tisztítja az arcot. Bizonyos másodperc után pedig fogja magát és kikapcsol, hogy ne nyúzd már tovább az arcodat. Fura a hangja kicsit, elsőre azt gondoltam: huhhh, ez elromlott? Aztán rájöttem, ez a kétféle kis korong miatt van. Nagyon szép a kék egyébként a fehérrel. Egyszerre tisztít az egész és ki is simítja a bőrt. Ellentétesen csinál mindent és ez jó az arcunknak. Nu Skin ageLoc LumiSpa egyébként a hivatalos neve. Van hozzá tisztító is, de mással is használhatod, ha épp nincs a márkából otthon. Bár ezzel elég jól működik, azóta kicsit szüneteltetem a másikat. Reggel és este ajánlják, napi kétszer két perc. Ami durva, hogy ma megfogta a gyerekem az arcomat és azt kérdezte: milyen az arcod? Gumis... Tehát ez a cucc, bármennyire is furcsállja az ember, működik. Feszesebbé teszi a bőrt. Jobb az állaga az egésznek valahogy. Egyébként már konkrétan másnap is láttam, elfelejtettem primert feltenni az alapozó alá és működött, nem volt gáz, sőt. Na jó, azért nem lettem baba, de érezhetően szebb volt a bőr. 

 (Találtam egy videót a neten, kb így néz ki)

Szóval, aki kacsingatott ezen újdonság irányba és a pénztárcája is bírja, hát annak ajánljuk sok szeretettel. Tudósok és bőrgyógyászok fejlesztették ki. Köszönjük nekik. Már csak a napi két percet kéne valakinek szavatolnia... nyugalomban... 

 

nuskin_lumispa5.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr6313655386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása