Nesze!szer

Igazi vitamin az arcnak!

2017. október 18.

 

 

 

karotinos_webre.jpg

 

 

Minap egy rendezvényre mentem. Nem picit volt az arcom fura. Gondoltam, feldobok egy gyors pakolást. Volt otthon L'Amia, amit még nem próbáltam. Felraktam, isteni volt az illata, olyan, mintha valami répás finomságot kennél fel, de gazdag hatónyagokban. Sárgarépamag- feketeribizlimagolaj, csipkebogyóból ugyanez, kakukkfű méz, rózsaszín ásványi agyag és még sok más hasznos dolog van benne. Minden természetes. Persze, én mindezt elfelejtettem, csak azt vettem észre az aznap este készült képeken, hogy örömtelien ragyogó az arcbőröm. Más is megjegyezte. Én meg nyilván ekkor döbbentem rá, hogy mit is tettem fel magamra sminkelés és indulás előtt. Azóta rendszeresen bevetem. Semmi kőolajszármazék, mesterséges izé nincs benne. És nem mellesleg gyönyörű a csomagolása is! 

L'Amia karottinos vitamin pakolás ásványi anyagokkal - 7 490 Ft

 

fullsizerender_70.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr4913015318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása