Nesze!szer

A nap, amikor egy fitnesz karkötő miatt újra futni kezdtem

2017. április 05.

 

 

go_run2.jpg

 

Ez a tél bitang hosszú volt, az egészen biztos. És hideg is. Így a korizáson kívül sok sportra nem nyílt lehetőségem, de valahogy nem is annyira kívánta a szervezetem. Ügyesen beletespedtem az évszakba. Nincs lelkiismeret-furdalásom egyáltalán, mert sok évet töltöttem napi 3 órányi edzéssel. Aztán most megjött a jó idő és érezni kezdtem, most már mozdulni kéne. De nem tettem semmit. Úgy tényleg semmit (infrára mentem csak). Mivel mi egy nagy futópályához közel lakunk, gyakran látok sportoló hölgyeket. Szemmel edzettem eddig. Kevés hatással... :D Gyakran randalírozunk mi is a futópálya mellett, főleg, amikor a gyerekek belendülnek a kis motorral, rollerrel. A kislányom minap majdnem belevágtatott egy hölgybe a futópályán. Majdnem baleset lett, de szerencsére inkább egy jó beszélgetés keletkezett belőle. A csaj, akibe kis híján belemotorozott a lánykám, tök jó fej volt. Legújabb futócipő, csini nadrág, semmi smink, és ő láthatóan tényleg a sportolás szeretetéért futott, nem azért, mert ez olyan trendi. Kiszúrtam a kezén valamit. Neked is ilyen pulzusmérős karkötőd van? - kérdeztem tőle. Nagyon megtetszett ugyanis a csuklóján lévő kis izé, egyszerűen trendi volt, és nem egy bumfordi valami. A kedves lány néhány percben vázolta is a működését, felkeltve az érdeklődésemet.

 

alta_hr_2.jpg

 

Néhány nap után nem bírtam magammal. Valahogy úgy éreztem magam, mint amikor az ember nem vesz meg egy felsőt az üzletben, aztán otthon kattog rajta, hogy miért nem vásárolta meg. Kell nekem egy ilyen – szólt a belső hangom. És beszereztem egy korallszínű Fitbit Alta HR karkötőt. A színének nem tudtam ellenállni! De nem is akartam. Megmagyaráztam magamnak, hogy ez kell és kész. És durva, de engem ez a fitnesz karkötő vett rá arra, hogy újra futni kezdjek! Belezúgtam a színébe és a technikába. Ki kellett próbálnom, hogyan működik futás közben. Imádom! Folyamatosan méri a pulzusomat, mutatja, hogy mikor vagyok nyugalmi állapotban, zsírégető vagy cardio zónában (jó, az első futásoknál az életemért küzdöttem a Velencei-tó partján, meg még egy slukk levegőért...). Szeretem, hogy becsipog, amikor azt szeretné, pihenjek kicsit. Könnyű a kezemen, nem nehéz, és vékony, tehát az én mini csuklómon is jól néz ki.

Azóta pedig úgy megszerettem, hogy állandóan magamon hordom. Napközben néha rám is szól ez a kis szerkezetecske, hogy most már újra mozogni kéne (finoman rezeg a karom). Automatikusan felismeri a mozgásformát, nem kell beállítani semmit, így a napi mozgásomba beleszámolja azt is, amikor a gyerekek délután megindulnak a kis motorral a parkban, én meg csak rohanok utánuk, mint egy őrült.

 

A futás lett az én anyuka-énidőm. Amikor nem Bogyó és Babócát hallgatok, hanem bizony Depeche Mode-ot és Neót, és azokat a zenéket, amiket szeretek. Fülhallgató be, óra üzembe helyezve, és már indulok is. Futok, néha sétálok, és én én vagyok a mozgásom minden örömével. Vigyáz a kis szívemre, mert mindig szól, ha túlzásba viszem a dolgokat, vagy egy kicsit rá kéne kapcsolnom. Nagyon szuper még benne az is, hogy szinkronizálva a telefonnal naplót is vezethetek magamról a Fitbit applikációjában, és ha hívásom van, az is megjelenik a fitneszpánt kijelzőjén. Ez egészen komollyá teszi számomra a kis hobbi-futásomat. Cserélhetőek a pántjai is, esti programhoz egy decens feketét is be lehet szerezni (itt meg tudjátok nézni a többi színt is: ITT). De nekem nagyon bejön az én igazi vibrálóan tavaszi színű Alta HR-em. És az, hogy újra futok, amire iszonyat nehéz időt szorítanom, de megteszem, mert nyugodtabbá tett. Így nem robbanok fel fél perc alatt, ha valami konfliktus van a munkában, vagy amikor a gyerekekkel a játszótéren alakul ki homokozólapát-harc. Ha pedig nehéz napom volt, másnap felveszem a nyúlcipőt, ellenőrzöm a trendi karkötőmet (szerencsére 1 hetet is bír töltés nélkül!), beteszem a fülhallgatót, és már futom a kis köreimet. Mondhatni, a gombhoz vettem a kabátot, azaz a fitnesz pánt miatt kezdtem el újra a futást, és ez pont így jó nekem! Köszi Fitbit, hogy újra megszerettem a futást!

 

fitbit_meg.jpg

 


Ps: Van ennek a csodának egy alvásciklusokat mérő funkciója is, hogy minél pihentetőbbek legyenek az éjszakáid, és hogy megértsd, hogy függenek össze tested egyes folyamatai az alvásoddal. Mivel pici gyerekem van, nálam ez nem igazán vethető be, de lehet, hogy nektek hasznos lesz, hogy rendben legyen az alvásminőségetek! Én majd néhány év múlva visszatérek erre, addig marad a futás! Bővebb info a termékről ITT.)

 

 

futni_indulok.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr812397095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása