Nesze!szer

"Csak szép" modellből komoly üzletasszony lett

Tomán Szabina, a Toman Diet tulajdonosa

2016. november 29.

 

 szabina1.png

 

 

Nem mondom, hogy most találkozunk először és távolról figyeltem a karrierjét. Jó néhány éve ismerjük egymást, dolgoztunk együtt és barátnők is vagyunk. Ott voltam, amikor az első lépéseket megtette az új útján, hisz már nem egykori modellként találkozott az emberekkel, hanem táplálkozási tanácsadóként. Ám több mint egy éve a saját márkáját indította el, amelyre bulváros felhanggal azt mondanánk: döbbenetes sikereket ért el. Minden "másfeledik" ismerősöm mondja: a Szabina módszerével fogytam! De aki ismeri Tomán Szabinát, az tudja, hogy ebben nagyon sok munka és következetesség van, semmi nem hullott az ölébe. Most ott tartunk, hogy az Andrássy úton nyílt boltja és egyre több vidéki városba viszik módszerét. Így el is mentem hozzá, mesélje el, hogyan is alakult a fehérje alapú diéta és az ő kapcsolata az évek alatt. 

- Most ott tartok, hogy úgy fejlesztem a céget, hogy nemcsak a  a diétát, de az azt támogató területeken is együttműködöm partnerekkel, dietetikussal, mentálhigiénés szakemberrel, egészségközponttal, személyi edzővel, hogy vendégeimet minél több területen tudjam támogatni az egészséges életmódra való átállásban. Aztán ugye a bőr problémákra is megoldásokat keresünk ajánlunk, hisz van olyan is, aki több mint 60 kilót fogyott velünk - erre  dr. Kriston Renáta kínál majd segítséget testkezelő gépekkel novembertől az Andrássy úti szalonban, mielőtt még plasztikai sebészre lenne szükségünk. Tehát nyitunk, bővülünk. és a lehetőségek tárháza is bővül. Ezek olyan problémák, amikkel naponta szembesülök a munkám során. Itt van például az is, milyen arckrémet használjunk, én mit ajánlok a vendégeknek  Erre is lesz nemsokára válaszom. 

 

szabina_nassol.png

 

 

Mostanában a pajzsmirigyre fogunk sok hízást...

- Nem vagyok orvos, de tudom, hogy maximum 8-9 kiló hízást okozhat egy nem jól működő pajzsmirigy. Sokan takaróznak ezzel, de azért ezt komolyan kell venni. De nem kizárt a fogyás számukra sem, sőt! És ugye a lelket se felejtsük el! Nekünk muszáj és kell is itt az emberek lelkével foglalkozni. A diéta során átélik a testük változásait. Hogy jobban alszanak, hogy megnő az önbizalmuk és jönnek a sikerek. A munkánkban ez a legjobb, ha látod, hogy milyen örömmel jönnek vissza akár 5 kiló fogyás után is a vendégek, szinte repülnek az örömtől olyanok, akik azt mondták korábban: sehogy nem tudnak lefogyni. Látjuk, hogy a gyerekével türelmesebb az illető, a házasságát is egyensúlyba tudja hozni, nem gyötri magát és szuper, amikor a vendégek megosztják velünk ezeket. Engem, bennünket ez tölt. 

Hol volt azaz ugrás benned lelkileg, amikor úgy érezted: ez jó, jó úton járok a Zeneával, aztán a Toman Diettel?

- A vendégek önbizalmának változása adta a visszaigazolást, hogy jól csinálom. Ez indított el igazán a saját utamon. Ez nem egyik napról a másikra ment, hanem külső impulzusok alapján. Aztán egy idő után rájöttem, a Zeneával már nem működik az egész, nem reagálnak a lehetőségekre és bővíteni szeretnék. Én már ugye gyártogattam otthon a fehérjét, rendeltem, aztán felugrott mindenféle link a neten, amíg keresgéltem. És találtam egy kis francia gyárat, akik elkezdtek nekem gyártani. Azt nagyon hamar kinőttük, nagyobb kellett. Ott már saját laboratóriummal vártak. Azokat a célokat, amiket én egy éve meg akartam valósítani, már rég átugrottam. Alapvető volt, hogy nekem a minőség volt a legfontosabb. A mostani gyár tápszereket is készít, így tudom, hogy minden száz százalékosan stimmel. Aztán jött a többi dolog. Azon gondolkodtam, mi is az, amiből én szívesen vennék ki egy terméket. Milyen dobozt nyitnék ki szívesen. Fogtam egy grafikust és kitaláltam, hogy is nézzen ki ez. De most már nagy a csapat és sok minden saját lábon jár, több mint 10 fős a csapat és a forgalmazókat nem is számolom. Általában azokból lesz forgalmazó, akik fogytak a módszeremmel. Náluk hitelesebb nincs is és ők ezáltal sokkal könnyebben megnyitják azokat az embereket, akiknek súlyfeleslegük van. Hisz már ott van a  saját történetük, ami példa lehet. Így áll össze a Toman Diet.

Volt egy tévéműsorod is.

- Igen, ez leginkább abból a célból indult, hogy bemutathassam az arany középutat. Ez a legnehezebb ma. Legyünk környezettudatosak, de közben egy rohanó világban élünk. Nem tudom én is mit csinálnék, ha most szülnék, annyi minden információ ömlik az emberekre. A férfiak más kérdés persze, hisz ők sokkal könnyebben fogynak, főleg, az én diétámmal. 5-10 kiló nagyon hamar megy le róluk. Irigykedhetünk rájuk, de ez van. 

Ez így nagyon szép és kerek és sok embernek segítettél már. De azért lássuk be, itthon divat másolni azt, aki valamivel, valamiben sikeres... ezt te sem úsztad meg.

- Nem, nem úsztam meg. És volt olyan része, ami nem igazán esett jól, komolyan csalódtam. Ám őszintén szólva a "lemásolt" termékek nincsenek bevizsgálva, nem tudod, mi is az, amit fogyasztasz és ki akar egy sötét kapualjban egy fehér zacskóból valami port megvenni, amivel állítólag a szomszéd lefogyott...  Az egészségünkkel nem szabad így játszani. De igen, engem is másoltak. És Örülök, ha jön olyan visszajelzés: jé, ez teljesen olyan, mint a Toman Diet. Bennem, bennünk bíznak az emberek és a siker azt mutatja, jó úton járunk. Mondtam, hogy külföldön is indulunk? 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr911821455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása