Nesze!szer

Merész és stílusos: Radics Gigi parfüm a láthatáron!

2016. november 10.

 

 

radics_gigi1.jpg

 

 

 

Na neee! - a Radics Giginek parfümje lesz? - kaptuk a kérdést több helyről is, amikor néhány hete exkluzív számolhattunk be nektek arról: igen, Radics Giginek parfümje lesz. A történet egy váratlan fordulattal úgy kezdődött, hogy valaki meghallotta Gigi hangját egy fellépésen és beleszeretett. A hangjába és a jelenségbe. És egyszer csak megkeresték Hollandiából az énekesnőt, mit szólna, ha parfümöt készíthetne? Mivel Gigi mindig is imádta az illatokat és titkos álma volt egyszer egy illat elkészítése, boldogan mondott igent. 

Melyik nőt ne venne le a lábáról egy ilyen lehetőség? Mint kiderült, az elmúlt években én is követtem el hibákat, amikor illatot választottam magamnak. Mára megtanultam, hogy milyen illatok állnak nekem jól, mi illik a személyiségemhez. Egy négyfős csapat volt ebben a segítségemre, a parfümőr mellett designer és csomagolástervező is segített. Hittek az ösztöneimben, Rody és Michael pedig a legjobb tanárok, akkor is türelmesek voltak, amikor rossz irányba kerestem a nekem való illatot. Ilyenkor kicsit magamra hagyott Michael, engedte, hogy egyedül találjak vissza a helyes útra, a jó illathoz. Elkelt a segítség, hiszen a parfümőrnek kb. 2500 illatalapanyag áll rendelkezésére a komponáláshoz. Első lépcsőben csak illatakkordokat szagolhattam, amik néhány alapanyag összekeveréséből keletkezett alapillatokat jelent. Ezekből kiválasztottam négyet, az elképzelésemhez, ízlésemhez legközelebb állókat, és megbeszéltük, hogy milyen irányban kezdjen rajtuk dolgozni a parfümőr. Tehát, nem úgy kell elképzelni, hogy kiválasztottam 5-6 illatot azt összekeverték, és már kész is a parfüm, hanem az akkordokból (nagyon egyszerű illatmintákból) négyet választottam ki, majd ezekhez került hozzá szépen lépésenként a többi illatösszetevő. A parfümőrökkel való hónapokig tartó konzultáció, szagolgatás, sok-sok dilemma után született meg a végső illatverzió. Az én parfümöm esetében, a fejillat egy csillogó mandarin, a szívillat virágos, jázminos jegyeket mutat, míg a bázisjegy egy selymes vaníliás illat, amelyet egy kis fűszeres fás, mósuszos illattal tettünk még különlegesebbé. Az volt a célom, hogy egy olyan illat szülessen meg, ami egész nap visszaköszön, inspirál – nem csak engem, másokat is, akik használják. Garantáltan más érzést nyújt reggel, délben és este is. Univerzális, friss, mégis karakteres illatot alkottunk meg”- mondja Gigi.

A Golden Voice nagyon finom lett. Olyan, ami egész nap körülöleli az embert. Nőies, pihe-puha, de azért van benne játékosság is. Olyan meleg és virágos egyszerre. Amikor megillatoltuk, egész nap azt szagolgattuk utána magunkon. Gratulálunk a Holland Aromatics cégnek és Giginek! Decembertől kapható majd ez az újdonság, szerintünk sokaknál ott lesz a karácsonyfa alatt! 

 

radics_gigi_illat.png

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr3711948341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása