Nesze!szer

Mitől fiatalodjál éveket, sebészkés nélkül? Na, ettől!

2016. március 31.

 

 

vintage-women-beauty-1900-1910-96_605.jpg

 

A női szépségnek semmi nem tesz jobbat, mint a pihenés. Tudja ezt mindenki jól, kedves tézis ez, ugye... De anyukaként a szót, hogy pihenés, na, azt nem ismerem. (Főleg, mivel két éve nem igazán az országos alvó bajnokságot nyerném meg, már a rajtnál elaludnék valószínűleg.) Így minden olyan kezelést keresek, kutatok, ami arra szolgál, hogy pihentebbnek, fiatalosabbnak tűnjek, plasztika nélkül. (A másik kérdés az persze, jut-e időm elmenni és kipróbálni a kezelést...D) Szóval. A Heaven In Style szalon eddig is igen közel állt a szívemhez, a profi kiszolgálással vettek meg és azzal, hogy akár reggel nyolckor is pezsgőzhetnék náluk, ha ahhoz szottyanna kedvem. A hajam jó színét és állagát nekik köszönhetem és régóta kapacitáltak már egy arckezelésre is. Egy ideig ellenálltam, mert a MezoFill-R  állítólag kicsit olyan, mint a dermarolleres technika. Azzal pedig úgy befürödtem egyszer, hogy három napig egy izzó pöttyös labdához hasonlított az arcom és le kellett mondanom minden találkozót, megbeszélést. Aztán beadtam a derekamat. A MezoFill-R egy forradalmian új kezelés, vállalkoztam is rá, mert a kollagén és a hyaluronsav bejuttatását ígérték. Annál jobb pedig nem lehet, mint amikor belülről van töltve a bőr, mert kívülről bármit rákenhetünk, a szottyadt szatyor csak fényesebb lesz, jobb nem...

Na, egy szép tavaszi reggel besétáltam a Heavenbe. Nem olyan rossz, amikor már korán a mennyben érzi magát, morfondíroztam ezen, aztán már bent is voltam a kozmetikában. És megkezdtük a kezelést! Megnéztük a bőrömet és megint kiderült, semmire nem vagyok allergiás. Először jött az arctisztítás, ez ugye mindenhol a legfontosabb. Utána a peeling hidrobrázió, itt már professzionálisan távolított el a kozmetikus mindent, hogy tiszta felületen dolgozhassunk.

 

mezo_kep.jpg

Így néz ki az ember Magdi anyusnak álcázva kezelés közben. 

Majd jött a lydocainos érzéstelenítés, ezt már ismertem, néhány perc után nem annyira ment a mosolygás, de mindenképp fájdalommentes volt ez a rész. És miután már "érzéketlen" lettem, jöhetett maga a tényleges kezelés, a koktél. Egy kollagén alapú, vitaminokból és hyaluronsavból álló finomságot juttattak a bőrömbe, de nem masszírozással, hanem egy sok apró tűből álló szerkezettel. Nem, nem injekciózással, inkább egy olyan szerkezettel, ami csipkedve simogat Legfontosabb, hogy az árkos területekre is rendesen jusson belőle a hatóanyagból, tehát a ráncolt homlokra, a nálam eléggé kritikus szem környékére, mert ott olyan vékony a bőröm, hogy csak na. A száj melletti rész is kapott a szuper koktélból, rendesen került hatóanyag rám. Nem fájt, de nem is volt igazán kellemes, de aki már kibírt egy-egy húzósabb fazon gyantát, annak meg sem fog kottyanni. Kicsit olyan, mintha finoman gyalulnák a bőrödet. Utána jött az ultrahang, ezzel ugye még mélyebbre jutott be a finomság. Közben végig kérdezgettem, mennyire lett vörös a fejem, mert mindenkinek máshogy reagál a bőre. Az enyém rendes volt, pirosodott, de egységesen, ami azt jelenti, jól táplált és gondosan kezelt a drága. A kezelés végén az ember kap egy nyugtató algás pakolást, már az, aki egy helyben tud maradni, én ilyenkor már általában nem bírok magammal, de igyekeztem jól viselkedni, a nyugodt bőröm érdekében. Nem lángolt a fejem, de azért piros foltos voltam. Viszont nem szörnyen. Magyarán alig egy óra alatt már végeztünk is a beavatkozással. Ezután kaptam egy enyhe alapozást és már mentem is egy megbeszélésre. Picit paráztam, mert két nap múlva forgatni mentünk a tv2-vel. Sűrűn hidratáltam még utána a bőrömet, estére is vastagon kentem be az arcomat. Másnap még piroska volt, de már egyáltalán nem annyira. Harmadnapra pedig elmúlt a gond és sokkal kevesebb ránc látszódott a problémás helyeken. Nem tudom máshogy illusztrálni, mint betetszem a videót, amit két nappal a kezelés után forgattak velem, mondjuk, teljesen más témában. De így látni fogjátok, mennyire nem veszélyes ez a kezelés, barátságosabb, mint a dermaroller és tényleg, szinte éveket fiatalít! Nyilván kúra szerűen ajánlott ez, nekem erre lesz szükségem, mert az alvásból még mindig nem állok a legjobban... Kismamáknak, anyukáknak és azoknak, akik nem a sebészkés alá szeretnének feküdni és nem szeretnének botoxoltatni, csak ajánlani tudom! Egy óra alatt leszel sokkal, de sokkal pihentebb! 

Egy kezelés ára 11 000 Ft, a Heaven In Style facebook oldalát ITT találjátok meg! 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr318548038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása