Nincs mese, erről be kell számoljunk nektek. Hisz igen örömteli, ha egy cég nemcsak kampányszerűen jótékonykodik, hanem tényleg komolyan gondolja a segítést. Tavaly a P&G és a Lidl már elindította jótékony célú programját, mely őszinte örömünkre idén újra folytatódik, két sztár, Oláh Gergő és Berki Krisztián közreműködésével. A múlt évben 5 millió forint gyűlt össze és 112 picinek biztosították ezáltal a napi étkezését.
És mi az akció lényege? Április és június között, amennyiben Procter&Gamble (Always, Ariel, Blend-a-Med, Gillette, Head&Shoulders, Jar, Lenor, Old Spice és Pampers) terméket vásárolsz a Lidl üzletében, minden vásárlásból 10 forint támogatja a Gyermekétkeztetési Alapítványt. Sőt, a P&G tisztálkodási csomagokkal is ellátja majd a rászoruló családokat, .
A nagykövetekkel nem csupán a jótékonysági akciót népszerűsítő plakátokon, hanem a programot népszerűsítő, „Sikeréhség” című online kisfilmben is találkozhatnak a vásárlók. A filmben Oláh Gergő és Berki Krisztián egy őszinte vallomás keretében emlékezik vissza a nehézségekre, és felhívják a vásárlók figyelmét arra, hogy egy apró, ám tudatos döntés most nagy változást hozhat a nélkülöző gyermekek életében. „Óriási élmény volt a tavalyi kampányban részt venni. Pontosan tudom, hogy az emberek figyelme, segítőkészsége milyen sokat jelent, ha az ember kilátástalan helyzetben van. Hiszem, hogy az ilyen kezdeményezések, és a mi személyes jó példánk, sikertörténetünk erőt adhat a nélkülöző gyerekeknek is, hogy higgyenek magukban. Remélem, idén még több gyereknek tudunk segíteni, hogy a tányérjukba a támogatásnak köszönhetően most is biztosan kerüljön meleg étel.” – tette hozzá Oláh Gergő.
Mi nagyon örülünk ennek az akciónak és mivel úgyis kifogytak húsvét alatt a készletek, egészen biztos, hogy megyünk a Lidl-be feltölteni a fürdőszoba állományát. Mert az embernek biztos, hogy nem abból kell kiindulnia, amit maga körül lát Budapesten. Sajnos, pontosan tudjuk, hogy nagyon sok picinek nem jut étel az asztalára... segítsünk!