Nesze!szer

A hiánycikk neve: hajgumi

2013. június 29.

hajgumi.jpg

Ez a post nem más, mint egy egész egyszerű kibeszéljük magunkból a dolgot darab. Haszna sok nincs, de számunkra fontos a coming out. Évek óta szenvedünk azzal ugyanis, hogy nem lehet normális hajgumit kapni itthon. Nem és nem. Csak az H&M darabjai jó minőségűek és nem mennek tönkre két copf után, illetve még a Fény utcai piac alatt találtunk egy lelőhelyet. Ma megint beszereztünk az H&M leértékelésen, mintegy kiegészítésként néhány új gumit, ezek ugyanis állandó fogyóeszközök valahogy. Sose értjük, hová tűnnek... ismerős valakinek a probléma? 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr445382371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabó Sári 2013.06.29. 18:08:22

müller, fém nélküli, nagyon tartós:)

macskaboszi 2013.06.29. 18:12:27

@Szabó Sári: én is ott vettem legutóbb, ugyanezt akartam írni, teljesen meg vagyok vele elégedve :)

gigus77 2013.06.29. 21:26:31

fém nélküliért nekem londonig kellett mennem, hogy jót vegyek. De ott kaptam vagy 20 darabot kb 1-2 fontért... vettem 3 comagot, egy darabig elég lesz :D

De ezt a müllereset lecsekkolom :)

trick_me_twice 2013.06.30. 20:33:10

nálam is kilószámra tűnnek el... sosem értettem, hogy miért :D
süti beállítások módosítása