Ebbe az illatba egy barátnőnket szagolgatva (tuti, hogy előző életünkben kutyák voltunk!) szerettünk bele. Rögtön kérdőre is vontunk: mi ez az újdonság? Na, kiderült, hogy nagy szerelmünk, a Jimmy Choo márka második variációja ez, ami rabul ejtett bennünket.
Sandra Choi kreatív igazgató szerint „a FLASH az izgalom nagyszerűhullámáról és arról az erőről szól, amit a nő érez, ha egy pár szexi cipőt vesz fel. A parfüm karaktere, mely egyszerre szenvedélyes és pezsdítő, tökéletesen visszaadja ezt az érzést.” Nekünk olyan magabiztos és virágos, ezt mondanánk rá. Egyébként rózsaborssal, mandarinnal és eperrel nyit. majd jönnek a fehér virágillatok, ezek a legerősebbek. Tubarózsa, jázmin és liliom. Majd a fás, púderes alap zár. Ja, az üveget egy 1970-es években készített modernista csillár ihlette. Mondjuk, az biztos, hogy elég meggyőzően játszik a fénnyel és olyan kis építészeties hatást kölcsönöz a dolognak. Nem rossz, na... A kampányt Steven Meisel fotózta, róla szóltunk már igen sokat. Az arc, illetve fizimiska Natasha Poly hozzá. Ha ezt az illatot választod, tudjuk, nem félsz a határaid feszegetésétől! (Mondjuk úgy általában azért ez megéri!) Szóval: bátor csajoknak javallanánk!
Jimm Choo Flash - 100 ml 29 990 Ft, 60 ml 21 990 Ft, 40 ml 13 990 Ft (a Douglas üzletekben juthatsz hozzá)