Nesze!szer

Ördögűzés Vogue stílusban

2012. szeptember 19.

evogue.jpg

So Magical So Mysterious - ezt a címet kapta a szeptember-októberi olasz Vogue magazin egyik divatanyaga, melynek egyik főszereplője Mihalik Enikő. A kísérteties hangulatú fotókon Enikő fennakadt szemekkel küzd a gonosz ellen, de megtörténik a megszállás. A hátborzongató fotókat Miles Aldridge készítette. Ilyen közel lenne már Halloween?
Nesze!Dia
evogue3.jpg
evogue4.jpg
evogue5.jpg
evogue6.jpg
evogue7.jpg
evogue8.jpg
evogue2.jpg
evogue9.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr304787915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

felcsutisuttyo 2012.09.20. 06:57:57

Ez a Mihalik, több gecit nyelt már, mint egy utcai kurva!!! Szóval egy nemzetközi gecitartály!

Dr Gregory House 2012.09.20. 08:53:19

@felcsutisuttyo: Asszem a gondod az, hogy a tiédet még nem.

protézisesh 2012.09.20. 08:57:16

tegnap láttam a retekklubon, egyrészt kimondottan "lárvaarcú", tehát távolról sem szép, másrészt egyre többször mutogatja magát meztelenül. nem emlékszem, hogy a szétlőtt drogos Kate Moss-t leszámítva bárki más ennyit mutogatta volna magát meztelenül, miközben DIVATmodellnek tartotta magát.

Uva 2012.09.20. 09:27:11

nemtom mi bajotok van ezzel a csajjal, szerintem szép

kicscsávók 2012.09.20. 10:00:20

@Uva:
A hiú dicsvágyból születik az irigység...

csorsza 2012.09.20. 10:39:28

Már elcsodálkoztam, hogy Enikő megjavult, és már nem mutogatja a csúnyáját egy fotósorozatban... Aztán az utolsó kép megnyugtatott, h még nem jött el ez az idő :)

romaniarulez! 2012.09.20. 10:45:56

Egyrészt örülök, hogy Enikő sikeres a modellvilágban. Az, hogy kell-e gecit nyelnie érte, az ő dolga, ő kell minden nap a tükörbe nézzen, ez másra nem tartozik.
Én inkább azt nem értem, hogy miért kell állandóan meztelenül is beállnia? Csak akkor hívják, ha vetkőzik? Vagy csak azért hívják, mert vetkőzik? Tehát különben nem kapna (annyi) megkeresést? Szerintem ezen kéne elgondolkozzon. Nem vagyok otthon a modellvilágban, de úgy érzem, ha egy modell ad magára, akkor - a pár "kötelező" vetkőzést leszámítva nem vetkőzik, mert nincs rá szüksége. Én legalábbis nem emlékszem, hogy Evangelistát, Schiffert vagy Crawfordot állandóan meztelenül láttam volna (sajnos :).
Szóval, kedves Enikő, hajrá, remélem, csöcsök/punci bevetése nélkül is van előre vezető út számodra a modellvilágban!

velaxin 2012.09.20. 10:55:27

nos inkább nézem enikő csöcsét mint lampert mónikáét

Bérgyilkos Bohóc 2012.09.20. 11:41:50

Halloween? Pont testhezálló. Amúgy meg mindenhol ez az ufó fejű, aztán csodálkoznak, hogy rosszat álmodik a gyerek.
süti beállítások módosítása