Nesze!szer

A fodrászat kimegy a divatból?

2012. május 17.

 

 

 

Érdekes felvetése van a (Daily) Mail Online oldalnak. Bemutatnak egy egyszerű, otthoni hajvágást lépésre-lépésre egy nagy szakértő segítségével, hisz sokan ezzel spórolnak pénzt a nagy válságban. Kérdezik azt is, akkor most a fodrászoknak befellegzett, lehúzhatják a rolót, nem lesz elég kuncsaft? (Persze, azért rendesen elszúrhatjuk az egészet, ha nem vagyunk túl gondosak az otthoni verziónál.) Ha még több tanácsra van szükséged ehhez a vágáshoz, ITT megtalálod a teljes cikket, meg az érdekes kommenteket.

Ti mernétek így vágni a hajatokat? Vagy van, aki fodrász közelébe sem megy, mióta világ a világ? Kopaszoktól a válasz nem ér! 

 

(Egyébként a hölgy bennünket picit emlékeztet a Marslakókból a Zamárdi- Mazányi Eszterre...) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr364522205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wishes 2012.05.17. 16:37:19

Fúú, bár a hajamba bele mernék vágni (és tettem is már meg), de ez elég ijesztően néz ki o.O Aztán ki tudja, lehet tényleg működik...

Lady.Bird 2012.05.17. 19:40:48

a frufruját tuti nem ő vágta...

egyébként amellett, hogy pl. Angliában horror ára van a fodrásznak, kis hazánkban azért a szalonok 10-20000 ft-os vágása mellett vidéken, falvakban 1000 ft-ért házhoz mennek a fodrászok hajat vágni, és nem rosszak...

huszonkilencesek 2012.05.17. 20:04:26

Az én hajamat leányom vágja,meguntam,hogy max. tizperces munkáért 800 ft-t kérnek.

micsoda? 2012.05.17. 20:35:17

Szerencsémre természetes göndör a hajam, magam vágom, csak az igazításnál kell egy kis segítség. Egyébként kell a fodrász, mivel kevesebb a vendég Őket is inspirálja a minőségi munkára, és ez a vendégnek nagyon jó.

Townsend 2012.05.17. 22:33:44

Én vágom a hajamat. Amíg hosszú volt és azóta is, hogy már egészen rövid. Talán ha életemben háromszor vágta fodrász. Mindig megrázó élmény volt.

agi02 2012.05.17. 22:59:02

Most már biztosan tudom, hogy miért van annyi elrontott, az arcformájához nem illő frizurájú ember Magyarországon!

2012.05.17. 23:38:08

Nekem a barátnőm vágja a hajamat. Nem egy hajaslaci (még jó), de egyébként sem nagy szám a frizkóm, szóval tökmindegy neki. Az a havi két rongy minusz meg menjen inkább sörbe.

xido 2012.05.17. 23:53:57

Pasiknál valóban könnyebb,ha elég nekik a nullás géppel rövidre nyírt,fazon nélküli forma,de nem féltem a fodrászok jövőjét..

átlátó 2012.05.18. 00:14:01

Engem a Gojko Miticsre emlékeztet.

Arslab 2012.05.18. 01:13:20

hát, ha az 1-esből a 6-os lett a végeredmény, akkor jobb lett volna elmenni fodrászhoz :)

Moan 2012.05.18. 08:09:49

Ehhe...évek óta magamnak vágom a hajamat. Férfiként. Mutattam fodrásznak is, nem hitte el, hogy én csináltam. :) Tök egyszerű pedig.
Persze női hajat nem vállalnék be...

Darkcomet 2012.05.18. 08:12:25

Nekem hat éve a párom nyírja a hajamat. Szóval nem a válság hatására szoktam le a fodraszokról, csak meguntam azt a pofátlan mentalitást, hogy egy sima nyírásért 1000 HUF-ot kértek el, ráadásul számla nélkül.

2012.05.18. 08:50:23

Én már vágtam hasonló módszerrel a hajamat, de legtöbbször magam vagyok kénytelen vágni.
Itthon olyan nehéz egy fodrászhoz bejelentkezni, mintha kegyet gyakorolnának, ezért inkább megoldom.

No-ban kb 20€ egy mosás-vágás-főn, termin sem kell, bárhová beeshet az ember, és lehet csak vágást kérni, magadnak szárítod, úgy olcsóbb. Ezért inkább ott intézem el. Jobb is, és nem kell szívességet kérni.Ott én vagyok a fontos, nem a fodszrász ereszkedik le hozzám.

a_szomszéd_ismerőse 2012.05.18. 09:18:57

A sajátomat, a férjemét és a gyerekét is én intézem. Nevetséges, hogy egy valamire való fodrász, (akinek van olyan tehetsége, hogy rá is merném bízni magam) tizen-huszon ezreket elkér (persze számla nélkül) egy festés+vágásért. Azért nem féltem őket, mindig is lesznek, akiket meg lehet vágni ekkora lóvékra effektív fél óra munkáért... Ezen felül pedig ne feledkezzünk meg a totálisan hozzánemértő "szakemberekről". 10-ből 9-szer jöttem ki úgy fodrásztól (amikor még jártam), hogy azonnal lázasan kerestem a táskámban a hajzselét, hogy valamit tudjak kezdeni a borzasztó frizurával, amit sikerült kreálniuk nekem... Persze jönnek majd a fröcsögős kommentek az "érintettektől", hogy aki magának vágja, az biztos, hogy elrontja, tönkreteszi, kvázi öngyilkosságot követ el, merényletet tulajdon fejszőre ellen. Node ez a vészmarketing... :)

solo 2012.05.18. 09:36:15

Nekem is a párom vágja a hajamat.
Ja!Véletlenül fodrász.:-))
A pofátlan mentalitást meg a 10 perc 800Ft-ot meg inkább hagyjuk egy jó magyar szájából.
Te mennyit kérnél?
Te mennyiért dolgozol 10 percet?
Vannak ennél arányaiban pofátlanabb lehúzások,amit vígan kifizettek és pont ilyen értelmetlenek,mint egy hajvágás.
(sorolom,hogy tudd:az autód,az üzemanyagod, a tv-d,a telefonod, a telfonszámlád,a kábeltévéd,az iterneted...főleg,ha egyik-másik még hitelre is van...szóval ezekkel mind kvára lehúznak,ha az ár/érték arányát nézzük és ezekkel nincs gondod...)
Itt meg közvetlenül csípi a szemeteket és főleg az,hogy ebből valaki megél.
Mint minden alkotó (itt nem az 1000 Ft-os hajadra gondolok:-)) és a tetejében emberekkel foglalkozó szakmának,ennek is megvannak a maga mindennapos kihívásai,amikért sokszor kevés is a 10 perc 800 Ft.
Ráadásul fizikailag is k.vára ártalmas fodrásznak lenni,aki lelkiismeretesen csinálja, 20 év alatt mehet a reumatológiára kezeltetni magát.
De,hogy így a végére szép kerek legyen,összefoglalnám a hozzászólást pár mondatban:
Mindezzel az ember csak akkor szembesül,amikor ráérős időnkben megyünk a maszek orvoshoz kezeltetni a vállát (10 perc 10000 Ft..) aztán,mig várakozunk,elmeséli,hogy olyan hajat csinált egy manyasszonynak,hogy ezért egy szobrász milliókat kérne és ráadásul volt pár elviselhetetlen bunkó akiknek semmi nem volt jó,meg igénytelenek voltak,de azért bele kell nyúlni a hajába,közel kell hozzá hajolni és hallgatni kell a bunkóságaikat.
Gondolom ilyen leírás a fodrászon kívül sok más szakmára is megállná a helyét.

blackbarika 2012.05.18. 09:48:44

Én hozzá nem nyúlnék a saját hajamhoz, főleg nem újságcikk alapján. Nem mondom hogy fodrász még nem rontotta el a hajamat, de hát...
Amúgy ti hova jártok fodrászhoz hogy húszezerről beszéltek?? Nekem Szegeden 6-7 ezerért csinálják a festés-vágás-szárítás kombót, nagyon ügyesek a csajok.
Biztos találnék 20ezerért is persze :DD

Éltem Budapesten is, ott is megcsinálták kb ennyiért, igaz 4-5 éve, és nem volt panaszom rá. Persze ha a belvárosba mentem volna, valami menő helyre, biztos lehetett volna 20 ezret fizetnem, de hülye nem vagyok és milliomos sem :)

Sirid · http://csini.blog.hu/ 2012.05.18. 10:58:08

Nekem 10 éve -pont- ezzel a módszerrel van levágva a hajam, nagyon szeretem, mert a vágás után nagyon könnyű beszárítani, és tényleg jó kis forma.

VISZONT! nekem mindig a fodrász vágja, szóval ez a képsor sok helyen hibádzik:

1: ez a technika CSAK vizes hajjal működik, mivel csak úgy lehet nagyjából minden szálat egyenesen a hajgumihoz terelni. Ez a lényege amúgy, hogy minden szálat kitérők nélkül a gumihoz kell fésülni.
2: amikor megvolt a nyissz, utána a még ollóval utána kell igazítani a fej formájából adód egyenetlenségeket, illetve a gumizási egyenetlenségeket.

Amúgy, ha valakinek átlagos mennyiségű haja van, és szeretné fokozatosan lenyíratni, akkor "Bátran vágjon ebbe bele" :)
süti beállítások módosítása