Az év végéhez érve megszaporodnak a listák, amelyek az elmúlt év legjeit foglalják össze. Most az amerikai magazinok vannak porondon... Mert ugye nem mindegy, egy arc mennyit hoz a konyhára. Az első számú címlaplány 2011-ben Mila Kunis lett, aki a Barátság extrákkal című romantikus vígjátékkal került a GQ, a W és a Cosmopolitan borítójára, amelyekkel csaknem 15 %-kal növelte a magazinok bevételét. Filmbeli partnere, Justin Timberlake már nem dicsekedhet ilyen szép eredményekkel: Amanda Seyfrieddel történt közös pózolása az októberi W, illetve a szuperhőst imitáló Esquire címlapon nem hozták meg a várva-várt sikert. Nem kiugró, hanem inkább leugró (sic!) volt az eladások tekintetében...
Timberlake druszája, Justin Bieber csókos szája a februári Vanity Fair borítóján sem győzedelmeskedett - ami talán nem is annyira meglepő. (A Vanityt nem a fiatalok vásárolják, az olyan lenne, mintha nálunk az Elle borítón szerepelne SP) A Kardashian család üdvöskéje, Kim szépen hozta a számokat a Glamour a Cosmopolitan, a Harper’s Bazaar, a Self és a Lucky borítóján, de a decemberi Marie Claire képpel csúnyán megbukott. (Mondjuk minket ezen a képen Monica Belluccira emlékeztet) Lady Gaga - mint mindig - megosztó volt: a smink nélküli Harper's Bazaar címlaptól mindenki idegenkedett (ijesztő is kicsinyt). A márciusi Vogue azonban tarolt, a második helyen végzett a legnépszerűbb címlapok között. Ilyen ez a pop(szakma)...
Nesze!Dia