Nesze!szer

Ha nagy leszek, jegesmedve leszek...

2011. december 23.

 

 

Kicsi vagyok. Igen kicsi. Jegesmedvének születtetem november 22-én, de a dán állatkertben két nap után elvettek Anyukámtól, mert úgy meghaltam volna éhen. Most emberek etetnek. Hárman is, hogy mindig legyen valaki, aki gondoskodik rólam. Sikunak hívnak, alig valamivel vagyok több, mint 3 kg. Viszont már facebookos oldalam is van, és a BBC is beszámolt rólam. Ha nagy leszek, veszedelmes leszek. Nem hiszitek?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr283491427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása