Nesze!szer

Eggyel több az orra a kelleténél

2011. szeptember 10.

 

Ennek a helyes kis cocának kettő orrot adott az Úristen. Xiaobao - ez a becses neve, amely a Babe helyi megfelelője, utalva az állati híres filmes malackára. Kínai illetőségű egyébként őcocasága, szájból is kettő jutott egyébként neki.

Ezen extrák az ő nagy szerencséi. Ugyanis úgy hírlik, gazdája annyira különlegesnek tartja, hogy Xiaobao nem kerül elfogyasztásra. Malaca van és kész.

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr63216410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.09.10. 22:19:08

gondolom a tiszta kínai táj teszi

Első mohikán 2011.09.10. 22:50:12

Akkor ez már nem is konnektor hanem elosztó!

venszivar 2011.09.11. 01:24:39

@MeZ: a gyereked legyen ilyen!majd én nem csak,hogy azt mondanám neki,hogy bájos,hanem + még azt is,hogy GYÖNYÖRŰ,te degenerált,félnótás.

BÁJOS

MeZ 2011.09.11. 06:56:50

@venszivar:

a gyerekem pon ilyen!!!és bájos;)))

MeZ 2011.09.11. 07:05:04

@venszivar:

akkor is bájos hiszen egy kismalac, mit tehet rólla, h 2 orral születet mérges mazoár...

venszivar 2011.09.11. 07:10:20

@MeZ: mikor s hol simogathatom meg?!(hány éves?50-55?)
van egy gazdaságom.tik,(tak)malackák,kecskék,tehénke,paci.......el lenne ott,ki sem tűnne a bájoska a "gyönyörű"!(talán lehetnék a kereszt anyja!) "GYÖNYÖRŰ"

venszivar 2011.09.11. 07:11:28

@venszivar: most látom,hogy kezdesz feszült lenni!úgy nem ér!

MeZ 2011.09.11. 07:18:16

@venszivar:

megnéztem akommentjeidet, basszus te most szórakozozl az emberekkel vagy mit csinálsz elég durva vagy...jó h befeszültem...amúgy SATYR vagy az biztos látom

venszivar 2011.09.11. 07:29:04

@MeZ: miért leskelődsz? azt hittem,hogy társalkodunk,de te előítéletes,talán még rasztafáni is vagy.
SENKINEK a seggét nem nyaltan,nyalom,fogom nyalni!SOHA!mást szoktam,nyaltam,nyalom,nyalni is fogom...
Lesz simogatás v. már nem is vagyok megfelelő "parti"?!

MeZ 2011.09.11. 08:28:57

@venszivar:

Nézd épp a MINAP nyilatkoztam a barátnőmnek, hogy visszatekintve az elmúlt életemet...leszögezhetem, hogy túl vagyok 16 sikeres cölibátuson ami az abszolút sikere ellenére, úgy bukott meg mint amilyen magasra fölívelt, meg túl vagyok 16 év csapdában élésen, mely során 3 külöbözö férfi kábított el és kómban szolgáltam, kit fizikailag, kit lelkileg, kit a jó hírem föláldozásával...

...még se akarok SZENT lenni, pedig mindenem megvan hozzá csak összekéne rakni és baráykozom a vámszedőkkel...

...de megmondom amit gonodolok, ha tetszik ha nem...mer6t most nem csapdában élek hanem önkéntes száműzetsben egy népért és egy KIRÁLYÉRT...akitől nagyon sokat mrgtanultam...

...pl. azt, hogy egy SATYR drága kincs egy közösségnek ha szmbe mer szállni a testi emberével...

...engem 16 évig kínoztak SATYROK mert bemsztak a fejembe a hülye SZEKSZ szövegükkel éd naiv, tapasztalatlan védtelen fruskként beengedtem...

...szóval, ha megakarsz küzdeni a testi embereddel szívesen társalgok, de pontos rendje legyen a komunikációnak...és persze elvrom, hogy tiszteletbe tartsd a döntésemet...mert neked is tisztelned kell a királyt és a népet akit szolgálok...

...ha küzdelmeid, nehézségei akadnak, e miatt mert nem szoktál hozzá, hogy rendbetartsd a testi embred és megöldök.ld, hogy a lelki uralomhoz jusson, van benne könyörület és képmutató se vagyok...de ezt a stílust le kell ráznod magadról ha velem akarsz beszélgetni!!!...

venszivar 2011.09.11. 09:03:26

Én,mint SZATYOR!ennyi sületlenségről,mit itt össze firkáltál.....te beteg v.,persze ez már akkor látszott,mikor ez a kis malac,azért mert genetikai okok miatt torz szülött lee,no az neked BÁJOS!
esküszöm,mint már írtam!ha neked hasonló,kétfejü gyermeked lesz,no én szivessen leszek a köröszt anyja,ha jól megfizeted!BÁJOS,GYÖNYÖRŰ gyerek lesz....a TÍVÍbe biztos ott lesz,veled a debil mamával.....hogy kell lerázni,mik vagyunk kutyák,hogy ezt meg tudnám tenni...?!beteg vagy-e-é?no ÍGY,beszélgetni,ebbe a "stílusba,ZAGYVASÁGOKAT!
Isten ments!NEM AKAROK!CSÓK özön!

MeZ 2011.09.11. 09:44:48

@venszivar:

diszleksz, diszgráf és diszkalkuliás vagyok és ráadásul megörököltem az öreganyám boszokány természetét, amit anyám a legjobban utált...pont ilyen 2 orrú voltam egész életemben és azért nem szülök gyetreket mert nem akarom, hogy átélje amit nekem át kelett...de tudom, hogy bájos és h nem ez a lényeg, hogy orra van, hanem az, hogy miért harcol...

...a testi vagy a lelki embere uralmáért!!!

szégyeld magad...

MeZ 2011.09.11. 11:19:09

@venszivar:

mert ezek szerint észre se veszed, hogy milyen szatyrságokat összebeszélsz és ez tiszteletlenség a másik iránt...kicsit kezelsz TE itt bennünket rendesen...tetsztelsz meg edzesz...na akkor hagy lássunk valamit a postjaidból is fogadjunk legalább 20 nicked van...

FOXMULDER 2011.09.11. 17:52:48

ha külön külön tudja mozgatni mindkét orrát, akkor süldő korában úgyis beszervezi az FBI

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.09.13. 11:30:36

Remélem sokáig fog élni a kismalac. Milyen lesz majd, amikor mindenbe bele üti majd az orrát? :)
süti beállítások módosítása