Nesze!szer

Dr. Szöszi kicsit rózsaszín és uncsi

2011. szeptember 08.

 

 

Reese Witherspoon, minden rátarti és trendi lány példaképe a Marie Claire októberi címlapján szerepel. Maga a borító nem nagy durranás - szerintünk. A szokásos rózsaszínes habos és picit babos, tehát nem szakít a színésznő Dr. Szöszi imidzsével. A belső képek viszont már izgibbek. Vagy nem? Mi van a két gyerekes sztár mamikkal mostanában? Britney fotói sem voltak túl vérforralóak, meg is mondtátok a véleményeteket rendesen... Mert szépek ezek a képek kedvenc Szöszinkről, de mintha kilúgozták volna Reese tekintetét. A pulóveres mondjuk cool, meg az alsó is. De azért mégis, mintha valami hiányozna. Az Avon kampányos képei jobbak szoktak lenni. Vagy csak unta az egészet? Ezt teszi a házasélet Jim Toth-tal? Mi a véleményed?

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr913210713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tenyeres0 2011.09.08. 16:54:32

huha.. pokoli jo kis csaj

MeZ 2011.09.08. 18:09:15

Tetszik a BLOGGOD...nagyon időszerű meg naprakész...egy bajom van csak...hogy mitha erőltetnéd a kommenteltetést...

...ha bedobnál...nem tom vagy e vagy férfi, de akármi hiányzik a bloggodból mindentökéletessége ellenére az a plusz ami ezekből a nőkböl is hiányzik...

...én olvasom a blogod, csak nem kommentelem...mert sajna nincs mit...ha több komentet akarsz meg kell találnod ehez az egészhez azt a pluszot...

...én olvaslak és ősznte jószándékkal mondok kritikát neked...én az ilyen kritikáknak köszönhetem, hogy az vagyok aki vagyok...

...meéllesleg az is lehet, hogy ehhez az üres szürke holywoody világhoz nem igen van mi pluszot tenni...de én azér az gondolom, hogy az író attól az, hogy igenis megtudja keresni és hozzá tudja vágni amitől éles lesz a sablon...

...ez a csaj tök jó néz ki, én még se szeretnék a bőrébe lenni...ehhez a kinézethez bazi sok güri kell és nem marad idő az jellemre...ennyi gürit én a jellemfejlesztésre áldoznék...

...ami rajta van, haj pedikür manikür, feszes alkat...anoreksziás de méd szép test...

...pl. mit gondolsz, nap hány óra...szerintem minimun 5-6 csak a külsö karbantartsa...

...AnnetHathaway mondta valahol, hogy átlagos időt fordít magára...ami gondolom napi 2 óra...hát nem is néz így ki...Ő viszont érdekesebb személyiség...szóval csak egy kicsit matekozatam...

mindenjót

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.09.08. 22:45:47

Húúú, nekem nagyon (értsd túl) rózsaszín ez a csaj...

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.09.08. 23:08:05

Szegény éppen a napokban ütötte el egy 84 éves néni. Szerencsére nem szenvedett komolyabb sérülést.

2011.09.09. 06:51:29

Gondolkoznom kellett, hogy ki ő, még jó hogy le volt írva a neve, mert itt tinek van fotoboltozva, pedig kár, mert amúgy jó színésznő, meg jó csaj.

Dike 2011.09.09. 07:16:07

@Frengi: Nekem meg épp az jutott eszembe, milyen jó, hogy nem retusálták le a nevetőráncait a címlapon.

venszivar 2011.09.09. 08:38:41

Nekem "teljesen" mindegy,hogy ki ez az igen szememre IS való csinos hölgy.NYAMI,NYAMI!
@Frengi: hogy ki Ő?úgy 99,9%,hogy az anyja lánya......!:)))

Tom és Jerry fan · http://www.tomesjerryfan.hu 2011.09.09. 09:16:21

Jah, hogy ő AZ a szöszi? Imádom ezeket a fotókat, mert rá sem ismertem.

@MeZ: Először azt akartam írni, hogy a rettenetes helyesírásod már fáj, de aztán megnéztem, hogy nem is magyar vagy, ezért a meg nem írt kommentemért is elnézést :D

MeZ 2011.09.09. 11:19:11

@TOM és JERRY fia

Nézd a kritikát legkönyebb helyesírás ellenőrzéssel VASALNI:)))...megszoktam már...és minden kiszafogotságod ellenére csak megtetted BRÁVVVVVVÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ...

Reese Whithersoop, Britney Spiers bezzeg lehet kritizálni, na de TÉGED az entelektüelt...akinek ezt a hülye nesszeszert meg kell írni mert senki se akarja és olvassák a nők...

...ha már úgy is meg kell csinálnod, miért nem viszel bele valami eredetit...elvégre pont az hiányzik ezekből a nőkböl és a cikkekből is amik róluk születnek...

...heti szörtelenítés, pedikür, hajfestés...napi 3-4 óra edzés test formálás zsírédetés...bugyuta kis szerepecskék memorizálása és idétlen karakterekkel való együttélés melyeket ugyan csak játszod de bele égnek az AGYADBA és hordozod őket...

...le kell centizni minden ételed, ha többet eszel többed kell zsírégetned...mosolyogni és bájologni kell miközben egy bábú vagy a rendezők az színészek a producerek kezében...

...betáblázzák az életedet és észre se veszed, h elmúlik...

...amúgy magyar vagyok és diszleksz nem nem tudom a heleyesírást hanem nem mindig megy ha fáradt vagyok van betű tévesztést és remélem eljön az idő, h 5 nyelvet beszélek jelenleg 4-en írok, olvasok, komunikálok...de az igazi szerelem az 5-dik...

...leégett blogger vagyok...kifutottam a ringből de azér valami miatt a dolgo még is életben maradt:)))...

venszivar 2011.09.09. 13:44:55

@MeZ: leégett v. kiégett blogger vagy?!mert ez már nem betű tévesztés?!
mert én idén, kb. 3-szor égtem le.....,ebből 4-szer anyagilag. :)))

MeZ 2011.09.09. 16:40:39

@venszivar:Ez nem betű tévesztés, leégettenek szoktam mondani:)))...leéget bloger vagyok, nem kiégett...

...írni most is írok csak nem futottam be, meg mos már nem is fogok...tehát leégett bloger vók saj5t szabad akaratból...

venszivar 2011.09.09. 17:22:32

@MeZ: mintha én is azt írtam volna,hogy ez már NEM betűtévesztés.... JA!az impotensek v. pl. a babát szülni nemtudó nők v. az emberiség 99,99999999"-a nem akar Olimpiai bajnok lenni.......????!
no így vagy te is egy "szabad akaratból"?

venszivar 2011.09.09. 17:23:46

mi az egér piszok az OTT???

99,99999999999999%, így jobbbbbb?

venszivar 2011.09.09. 17:24:35

így "jobb"!de miért szar az első???

MeZ 2011.09.09. 18:47:49

@venszivar

Emlékeztetsz engem valakire...igen ehgyeztem veled, hogy nem betűtévesztés...én pedig drága TIPIKUS OLIMPIAI BAJNOK akartam lenni, csak mint minden nő, SZERELMES LETTEM és döntöttem, no BLOGER VILÁG ELSőSÉG...

...nem kényszerített senki, megvártam a 9 hónapot míg letisztul a hormonzavar és a döntést már jwzanul hoztam meg...

...írok de ne blogot,hanem mesét NEKI...és a BIRODALMÁBAN építem föl az álmaimat, amit egy NAP őszintén remélem ,hopgy megnyit MINDENKINEK...

...dolgozok én is mint a négerek imerem az életformát csak nem kvalifikálok az OLIMPIÁRA...de azér olvaslak BENNETEKET:)))

MeZ 2011.09.09. 18:49:59

az első nwem szar...csak még fö lehetne tuningolni szerintem...ha több kommentet akartok!!!

venszivar 2011.09.09. 19:01:40

@MeZ: DRÁGA.örülök,hogy nem vetted stikkes irományomat,rossz néven.
kissé citrom ízű vagyok,úgy két éve.....
remélem,hogy "csak" kis mértékbe van szükséged,hogy MINDEN JÓT,kívánjak!
DE NEM! Az MINDIG,MINDEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT,JÓ.........!!!Tehát minden jót kívánok.(aztán a négerek v.a cigányok mit dolgoznak?lehet,hogy VAK vagyok?vagy csak cigány IS?!):DDD

MeZ 2011.09.10. 09:20:27

@elsősorban civilként egészségnevelem az ovis gyerekeket, szabad időmben meg irok mint a niggerek...remélem ebből majd kjön az álmom egy cyber iskolarendszer, totál ingyenes ami arról híres, hogy a legjobb buli a városban de ez minimun 7 - 14 év munka és csak most kezdtem...

...Meret megcsinaálni könnyű, de úgy megcsinálni, hogy a legjobb buli legyen a városba az az amihez idő, kitartás és küzdelem is kell...de várj egy órácskát vani itt egy jól sikerült dolog mindjárt lefordítom és belinkelem ide...

...a jó BLOGGEREK mindig megcitromosodnak...ez együtt jár a szakmával, ahhoz, hogy jobb kedvre derülj küzdened kell a mértékletesség megtanulására, minden szférában...az hozza meg a derűt:)))...

MeZ 2011.09.10. 09:21:05

@venszivar ez kimaradt na megyek fordítani

MeZ 2011.09.10. 15:23:52

@venszivar

neharagudj meg van afordítás de nem fogom megmutatni, az is hülyeség volt, h elszóltam magam itt vagyok...a bejegyzés életem legjobb postja de a király udvarában krónikásknt írtam és ezért ilyen jó, mert egy olyan férfi állt mögém aki nem akra eltaposni...Őt illeti még a fordítás i majd ha eljön az ideje megmutatja a világnak...

de hogy ne hagyalak cserbe...és hogy érezd, hogy jószándékból szólaltam meg...itt van az amita blogteresek kiadta a blogterárium 57 oldal..

portuguese.blogter.hu/479377/1

minden jót
süti beállítások módosítása