Nesze!szer

Csajok, beszélnünk kell!

2011. július 20.

 

 

Érzékeny témát érintünk. És tényleg. Mert ugye vannak területek a testünkön, amelyek máshogy reagálnak bizonyos dolgokra. Ugye, nem kell kiraknunk a 18-as karikát, hogy most erről beszéljünk? Szóval ezek a tájékok a "badinkon" nem szeretik az illatos tusfürdőket, durvább szappanokat. Ráadásul esetleg a hasznos baktériumflórát is zsupsz, eltávolítjuk egy gyors mosakodással. Ezért práktikusak az intim mosakodógélek, melyek megőrzik a természetes pH-t például.  Az alkáliszapan- és színezőanyag-mentes Nivea Intimo mosakodógélek és törlőkendők Natural és Sensitiv változatban kaphatók a normál és az érzékeny bőr intim ápolására. (Megmondjuk az őszintét, egy fesztiválozáshoz a kendő mindig jön velünk a táskánkba.) A Nivea Intimo Double Effect szintén értékes összetevőkkel és avokádó olajjal ápolja az intim testrészek környékét, természetes tejsav tartalmával pedig finoman támogatja az optimális pH-érték fenntartását. Borotválás előtt egyébként a legtökéletesebb. Két tuti funkció egyben. Te használsz ilyesmit? Vagy felesleges parának tartod?

Nivea Intimo 250 ml - 1 049 Ft

 

Nesze!P

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr223082443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suo tempore 2011.07.20. 21:40:14

én azt hallottam ezekről a löttyökről,h ezek még a maradék hasznos élővilágot is kinyírják onnan, ahonnan nem kéne

éljen a babaszappan

MandyReuter 2011.07.21. 13:22:39

én nem tartom felesleges parának ezt, fontos az intim higiénia, de speciel nekem ez a Nivea-s nem vállt be. Iszonyú erős "szaga" van..

beautyka 2011.07.21. 16:30:18

@MandyReuter:
neked melyik márka jött be?

MandyReuter 2011.07.22. 11:13:01

@beautyka: Nekem az X-epil intimo jött be speciel.Van olyan jó, mint a Lactacyd, de kb. fele annyiba kerül. Én, már egy fél éve használom és teljesen meg vagyok vele elégedve.

beautyka 2011.07.22. 11:28:37

@MandyReuter:
Köszönjük a tanácsot! Jó hétvégét majd!

MandyReuter 2011.07.22. 12:06:56

:) Hát, igazán nincs mit. Csak elmondtam, amit tapasztaltam. Néked is kellemeset!:)
süti beállítások módosítása