Nesze!szer

Szépülni vágyó gourmand csajoknak

2011. június 28.

 

Keletkezett egy igazán gyümölcsöző viszonya az arcomnak, most erről szeretnék mesélni nektek. Az igazság az, hogy annyi márka van Magyarországon, mindet nem ismerhetünk teljesen - viszont törekszünk rá. Így volt ez a Sothys esetében is, amelyről oly sokat nem tudtam. De most már!

Szóval! Ennek a francia cégnek a története 1946-ban kezdődött, amikor megalakult Párizs egyik legelegántosabb utcájában, a rue de Faubourg Saint Honoré-n Dr. Hotz szépségintézete. A Sothys Institute szalon a bőr fiatalságát visszaadó ampullás kezelésiről iziben híres is lett, mentek is sorban a szépülni vágyó asszonkák hozzájuk. 1966-ban a Mas család vásárolta meg őket és hihetetlen lendületet kaptak a dolgok. A hetvenes években költözött a kutatás és fejlesztés a mediterrán francia vidékre és elindult a kozmetikai hatóanyagok és termékek exportja. A Soredec laboratórium jelenleg is piacvezető a legújabb hatóanyagok felfedezésében. Ma már 110 országban vannak jelen Sothys-ék. Így én sem hagyhattam ki, hogy megismerkedjek velük, felkerestem egy szalont, ahol ezzel dolgoznak. Megmondom az őszintét, nagyon szimpatikás, hogy az ő rendszerükben csak a kozmetikusnál vásárolhatod meg a krémeket, készítményeket. Így pontosan azt viszed haza, ami neked kell és nem a Douglasban való rábökés alapján kened magad. Ahogy átnéztem az összes terméket náluk, azt kell mondjam, a Sotyhs tényleg tudja, mi kell a nőnek. Mindenre gondolnak és mindent fejlesztenek. És nem eladni és tukmálni akarnak, hanem tényleg szépíteni. Némi tanakodás után az én bőröm a budai szalonban gyümölcsöt kapott. A Sothysnak van egy Gourmand arckezelése, amely szezonról szezonra változik. Ezt lájkoltam, főleg, amikor kiderült, ananászos szérumot és mangós maszkot kaphatok a tavaszi-nyári idény apropóján. Volt a szokásos leradírozás és társai, aztán jöttek a finom és hatóanyagban gazdag szérum és maszk kombóban. Benne A, B, E, C-vitaminnal és B5-provitaminnal. Az egész abc-t felhordták rám a kényeztetésem során. A vad mangó vajat tartalmazó masszázskrém pedig puhított és hidratálta a napsütéstől és széltől száradt bőrömet. Olyan volt, mint egy pompás gyümisali vasárnap délután. Aláírom, hogy vannak mindenféle masinák, amelyek a csodát művelik az ember orcájával, de a jó kis masszázsnál szerintem finomabbat még nem találtak fel. Kingának pedig arany volt a keze, nem más. A végén az arcom olyan lett, mintha kialudtam volna az elmúlt évek elmaradásait. A maradék krémet pedig nem spejzolta el Kinga, hanem szépen átadta nekem - használjam fel otthon. Ezzel erősen szimpatizáltam, mert itt tényleg úgy éreztem: fontos vagyok. Elhoztam még néhány apróságot kipróbálni, igyekszem majd ezekről is beszámolni. A lényeg, ha teheted, keress fel egy Sothys kozmetikát. Kényeztesd magad, akár az ananászos kezeléssel is és végre személyre szabott tanácsokat fogsz kapni a bőrödre, nem marketing rizsát. Lista itt!

 

Nesze!P

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr963020933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása