Látjátok Naomit a képen? Nem? Na látjátok! Viszont ez az a reklám, amitől minden idők leghisztisebb, olykor alkalmazottat verő modellje - sokkot kapott. A szinte függést okozó finomságú Cadbury csokoládé ugyanis megkeseríti mostanság a napjait. Keserédes történet ez, nem más. Megjelent egy új reklám a trüffeles változatra, amely kb annyit mond: Naomi után (lépj túl Naomin) itt az új díva a városban! Na, erre gazella gizella bepöccent de erősen és már ott tartanak, hogy csokisék az összes afro-amerikai nőt lejártatták ezáltal. Hát... Sőt, Naomi ügyvédei már pernél tartanak. Mi tartunk tőle, hogy ez csak egy újabb hiszti, vagy lehet, hogy üres a kassza? Egyébként a Cadbury már néhány éve Alexander Mcqueen-t is megpróbálta, ugyanis egy Kate Moss-os akciójára reagálva készítette el egy hirdetését. Mutatnánk, hogy miből mire asszociáltak. Viszont lájkoljuk az ötletes reklámokat, mert kicsit aggasztó, hogy itthon még mindig a: vegyél mosóport, mert az jól mos style dívik. Ti mit gondoltok? (Ja, csak szólunk, mi egyáltalán nem vagyunk hisztisek, ha esetleg sorsolásra kapunk egy tonna csokit. Tapasztalatból mondjuk: a blog olvasói igazán édesek ám!)