Nesze!szer

Boldogan szőrözök!

2011. április 21.



Egyszer, egy elvadult pillanatomban végeztem egy kis összeadás-kivonást, hogy kiderüljön, mennyit is költök úgy általában a szőrözésre, vagyis a szőrtelenítésre. Utána meg is vettem a repülőjegyet a messzi afrikai országba, gondolván, ott majd nem tűnik fel senkinek, ha van még rajtam két kis szálacska és nem kell eladnom az ingóságaimat. Mert a szám az borzasztó, nem más. Így minden ilyen típusú témára eléggé vevőnek mondom magam. Most volt néhány nehéz napom, de a Nesze olvasókért mindent. Egy darabig csak csadorban tudtam az emberek közé menni, mert jó nagy szőrösödési projektbe fogtam. Tudtam ugyanis, hogy nemsokára tesztelni fogok egy új masinát, és hát teszt anyagot kellett növesztenem. Nem voltam rest ez ügyben, igaz, kicsit megsínylették az emberi kapcsolataim, de csak feldolgozom valahogy. A lényeg, hogy nemrég kezembe kaptam az új kis csodát. És ezúton szólnék az utcában lakóknak, hogy akik tegnap azt hitték, füvet nyírok az erkélyen - én komoly munkát végeztem, nem mást. Első látásra nagyon tetszetős ennek a Braun Dual epilátornak a doboza. Szexi, nem más. Maga a készülék pedig eléggé komolyan néz ki. A legjobban az tetszik, hogy van rajta kis lámpácska is, amely azért bennem számos fantáziálást elindított. Láttam 
magam, amint a sötét fürdőszoba közepén keresem a szőreimet télvíz idején, de felrémlett előttem egy atom háború képe is, ahol nekem simán megy a szőrtelenítés. De térjünk vissza Braunkához. Olyan a kapcsolója, mintha valami Forma 1-es játékot játszanál, nekem nagyon bejött ez a gyorsulás. Felkészültem, a gondosan bevizezett lábam és én, hogy most jönnek a pr anyagokban kellemetlen érzésnek feltüntetett fájdalmak. Vártam őket, vártam, ültem az erkélyen, de nem jött a fájás, csak egy hálleluja! Ez az izé úgy nyírta rajtam a bokrokat, hogy fel sem szisszentem. Pedig nem fakír az aszcendensem, azt kell mondjam. Különlegessége ennek a masinának, hogy vízben is használható, így az erkély jelenet után egy úszó számban jeleskedtem a fürdőben. A Braun összeszűrte a levet a Gilette Venus technológiájával, innen a vízhez való jó viszony. Igaz, kicsit a hattyú halála volt az első kör, ahogy megpróbáltam szinkronba hozni a mozdulataimat egymással, de Braunka így is állta a sarat, avagy vágta a rászoruló területeket. Most abban a fázisban vagyok, hogy várom, mikor nőnek ki újra a nem annyira kedvelt kis barátaim. A készüléknek pedig konkrétan a rabja lettem, már ki is találtam, hogy ezt viszem magammal nyáron ide és oda, mert a súlya nem indokolja a túlsúly fizetését a repülőn. Elolvastam gyorsan Dr. Petra Staubach neves bőrgyógyász tanácsát is egy cikkben, aki azt mondja, nem jó, ha túl gyakran nyírjuk a füvet, mert felsérthetjük a felső bőrréteget, így jöhet a csúnya bőrirritáció. A Braun Silk-épil 7 pedig egy mozdulattal tünteti el a dolgokat a lábunkról például. 
Ezen az oldalon nagyon okos dolgokat találsz, hasznosnak mondanám felkeresni. Itt!
Egyébként a világhírű topmodell, Maria Gregersen a termék arca, vagy szőre, ha stílusosak szeretnénk lenni. Ő is azt emelte ki, hogy a borotválás és az epilálás nászából született készülék olyan simává teszi a lábát, mint más még soha. Megmondom a frankóságot, nekem még az életben nem volt ilyen finomságos a bőröm, a legtutibb gyanta után sem. Sima bőrű lettem és kész. Imádom a borotva és az epiláló viszonyát ebben a készülékben. Nem olcsó ez a mulatság, de ha kiszámolom, mennyit fektetek a fűnyírás projektbe úgy három hónap alatt összesen, simán megtérül az ára. És itt a simán szóra helyezném a hangsúlyt. Ciki, ha én ma már sortot veszek fel?

 



Braun Silk-épil 7 Dual - 39 900 Ft


Nesze!P

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr292845107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lukrécia80 · http://kozmetikusszalon.hu 2012.05.07. 21:57:11

Húsvétra kaptam egy ilyet a családtól, de még nem sikerült kipróbálnom, inkább gyantáztatok, de most, nagyobb kedvvel próbálom majd ki
süti beállítások módosítása