Nesze!szer

Interjú az új Ninával

2011. március 29.

 
 
Florrie Arnold a Nina L'Elixir parfüm új arca. Az illatot már korábban bemutattuk nektek itt a blogon. Most tudjatok meg többet Anglia kedvenc feltörekvő énekesnőjéről. 
 
Hogyan talált meg a Nina Ricci?
Olyan lányt kerestek, aki nem csak művész, hanem énekes is. Körbekérdezősködtek és a kiadómon keresztül megbeszéltünk egy találkozót. Húszfős közönség előtt kellett énekelnem! Az elején kicsit izgultam, de aztán belejöttem. Olyan, mint amikor a színpadon az első néhány perc után teljesen ellazulsz és csak egyszerűen jól érzed magad.
 
Meglepődtél, hogy Téged választottak, mint a Nina Ricci új illatának arca és hangja?
Teljesen le voltam nyűgözve, hogy bekerültem az első háromba. Nagyon izgatott lettem, amikor megtudtam, hogy engem választottak a kampányhoz. Kezdetben azt hittem, hogy csupán a dalaimat használják fel, majd Januárban jöttem rá, hogy a Nina L’Elixir hangja és arca is én leszek.
 
Mesélnél egy kicsit bővebben erről az élményről?
Nos, teljesen új volt számomra ez az élmény! Úgy éreztem, minta Nina hercegnőként egy teljesen új világba csöppentem volna. Ugyan jártas vagyok a zenei világban, de ez nagyban eltér a divatvilágtól. A Nina Ricci csapatban mindenki nagyon megértő volt, hisz pontosan tudták, hogy zenész vagyok, nem modell.
 
Ez az első alkalom, hogy egy francia illatmárkának dolgozol?
Ez az első alkalom, hogy egy márkának dolgozom!
 

Milyennek írnád le Nina hercegnő személyiségét? 
Minden lány álma, hogy hercegnő legyen és a Nina hercegnő éppen ezt testesíti meg. Olyan, mint egy álom forgatókönyve: Nina arra ébred, hogy hálószobája elvarázsolt erdővé változott, amelyben mágikus kalandra indul. Ez az egész csupán a képzelet játéka, mégis minden lány bele tudja élni magát a helyzetbe.
 
 
  

 
 
Szerinted mitől vonzó egy nő számára a Nina L’Elixir, és hogyan reagálnak az illatra a férfiak?  
Szerintem nagyon is vonzó és nem csupán az illat, hanem a koncepció miatt is. A Nina L’Elixir világa vidám és huncut, mégis kifinomult, ahogy megtestesíti minden lány egykori vágyát; hogy legalább egy napra hercegnő lehessen.
Hogy a férfiaknak hogy tetszik? Még csak most fogom kipróbálni Toby-n.

Kivel lenne az álom randid?
Elvis Presley-vel
 
 
Hogy tetszik Nina stílusa? A ruhája, a cipője, a haja és a tiarája? 
Nos, valóban nagyon hercegnős! Nem tudom elképzelni, hogy minden nap ilyen stílusú ruhákat hordjak, mégis jó móka volt egy egész álló héten keresztül ilyen fantasztikus ruhát viselni.
A hosszabb verziójú filmben vagy egy jelenet, amikor kipukkantom az óriás szappanbuborékot, ekkor a stylist szinte őrjöngött, mert a ruhámra fröccsentek a buborékok.
Volt egy kisebb cipő dráma is, amiről nem árulok el részleteket, csak annyit, hogy rengeteg ragtapaszra volt szükség!!
 
 
Miért a “Sunday Girl” című számra esett a választás? 
Amikor zenét választottunk, tisztában voltunk azzal, hogy vidám és kedves, mégis kissé pimasz dalnak kell lennie. Mindig is nagy Blondie rajongó voltam, így a Sunday Girl tökéletes választásnak bizonyult. Kicsit átírtam a szöveget és az együttesemmel, a Xenomania-val a dallamot is kicsit Nina Riccisebbé tettük.
De persze az eredetit is hallgatom még az iPodomon. Boldog voltam, amikor Debbie Harry leokézta a szöveget, amit a dalhoz írtam.
 
 
Milyen az illat a saját szavaiddal kifejezve? Ha egy dallal tudnád jellemezni, melyik lenne az?
Természetesen a Sunday Girl!!  A parfüm nagyon érzéki és nőies a vörös áfonya és a cukorba mártott alma illatnak köszönhetően. Olyan érzés, mintha egy édességboltban lennék. Számomra a Nina L’Elixir modern és kifinomult, mégis vidám, kacér és elragadó.
 

Milyen volt a reklámfilm felvétele, milyen a kapcsolatod Nezzel, a rendezővel?
Nagyon örültem, hogy Nez volt a rendező, lenyűgöző személyiség és fantasztikusan irányít. Tisztán él benne a kép, amit látni szeretne a vásznon. Még soha nem forgattam, mégis könnyen belejöttem, mert mindig tudtam, hova kell néznem, mit kell tennem, így már csak arra kellett figyelnem, hogy ne botoljak el abban a magas sarkúban. 
Nagyon lelkes, még este 11-kor, a huszadik felvétel alkalmával s tartotta mindenkiben a lelket.
 

A fotózás vagy a filmfelvétel tetszett jobban? 
A fotózáskor imádtam az elvarázsolt világ óriási almáin ücsörögni. Az volt a nap utolsó képsorozata és olyan varázslatosan hatot a kép, hogy mindenkit jó kedvre derített.
 
Ám most, a filmezés kapcsán is rengeget emlékezetes pillanatban volt részem. Imádtam kipukkantani az óriási szappanbuborékot!  Ezt a jelenetet nagyjából százszor megismételtük, mert mindennek (nekem, a buboréknak és a kamerának is) egyszerre kellett a tökéletes szögben állnia. Két srác „gyártotta” a megfelelő méretű óriási buborékokat… szerintem legalább ezerszer próbálkoztak.
Nagyon szerettem a nyitó jelenetet is, amikor csak elnyúltam az ágyon, mert ilyenkor kicsit pihenhetett a lábam – a magas sarkúban való táncolás nem tett neki túl jót.
 
 
Mindig is énekes akartál lenni? 
A zene mindig fontos szerepet játszott az életemben. Az apukám egy bandában gitározik és a mamám is igazán jó énekes – ezért szerintem természetes, hogy a nyomdokukba léptem.
Hét éves korom óta gitározok és mindig énekeltem; kezdetben csak a zuhany alatt és a suliba vezető úton, anyuval az autóban. Az első fellépésem 7 éves koromban volt, amikor is halnak öltözve doboltam.
 
Könnyű manapság nőként a zenei iparban? 
Az előítéletek sajnos még mindig élnek: szőke, fiatal nő vagyok, ezért sokan azt gondolják, hogy egy producer „gyártott”. De ha kicsit mélyebben megismernek, megtudhatják, hogy régóta a zenei iparban élek és rengeteget dolgoztam azért, hogy idáig eljussak. 
Azt is gyakran visszahallom, hogy jól dobolok… ahhoz képest, hogy lány vagyok. Miért nem Iehet csak annyit mondani, hogy jó dobos vagyok – stop.
 
 
Mikor jelenik meg az albumod? 
Még mindig dolgozok az albumon, de már a túl vagyok a felén és nagyon izgatott vagyok miatta!
Ez a legjobb munka a világon – már amennyiben ez nevezhető munkának.
 
Nap mint nap leülök zenét szerezni, majd elpróbáljuk a bandával, Jasonnal és Kierannal, aztán eléneklünk pár ötletünket, ezt követően Toby-val dob-programozunk. Annyi mindent csinálsz és pörög körülötted, hogy soha nem tudod megunni.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr132782075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása