Nesze!szer

Girls don't cry!

2011. március 04.

 

 
Érzékeny vagyok a fényre. Ha nincs és arra is, ha van. Nyílván itt a depire utalok, mert napelemes vagyok, viszont fényérzékeny is. Így sokáig kerestem azt a spirált, amit nem sírok le minden egyes fényforrás közelében, dacára annak, hogy a napszemüveg a legközelebbi barátom. Meg kell mondjam, a vízálló típusúaknak általában olyan az illatuk, mintha valami igen nemes gombát szagolnék szakadő esőben. De most úgy néz ki, találtam valami egészen pompázatos darabkát. Nem irdatlanul drága, nem ígér olyat, amit nem teljesít, tehát nem kell a fürdőszobában állva azt várnom, hogy hirtelen háromszorosára nőnek a pilláim. Tartós, akár 24 órán keresztül is és nem sírom le az első sarkon. Nem egy sznob márka, így a kitartott lányok országos szövetségében nem prezentálnám, ott az arany borítás és a három strasszkő a minimum menő. Nekem viszont bejött, mert még hosszabbít is. Ajánlom sorstársaimnak, akik napfény nélkül nem tudnak élni, viszont kellő felkészültség szükségeltetik számukra is az élvezetéhez. Nézzünk együtt a fénybe!
 
 
Nivea Extreme Resist 24 szempillaspirál - 3440 Ft

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr682710134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása