Nesze!szer

Nem akarok fehér csíkokat!

2011. február 09.
 
Ma megint egy fekete garbót vettem fel. Nem nagy kunszt, ez úgy minden második nap történik meg velem. Viszont megint olyan óvatlan voltam, hogy előbb végeztem el a hónalj dezodorálást,  mint ahogy magamra húztam a gárbót. Na persze, hogy tiszta fehér csíkos lett a pulcsim. Így hirtelen agylobot kaptam és berongyoltam egy drogériába. Nem, nem ecetes ollót vettem a csíkok eltávolítására, hanem átnéztem, mi lehet a megoldás a problémámra. Örömmel konstatáltam, hogy a Nivea kihozott most egy Black and White
családot, amely golyós és fújós variációban is megvételezhető. És tényleg nem hagy nyomot a fekete ruhán és sárga sem lesz a fehér póló. (Ezt is le kellett tesztelnem, hát nehogy már átverjenek!)

NIVEA Invisible for Black and White - 655 Ft

NIVEA szépségpont

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr522649672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása