Nesze!szer

Egyfolytában kefélek!

2010. november 29.

 
Nem vagyok egy technika fan. De ez valami brutálisan jó. Olyat tud ez a kefélés, mint semmi más. 
Péntek délelőtt egy limuzin gördült a megbeszélt helyre, mi pedig felfedezőútra indultunk. Vagy pásztorórára? Aztán kiderült, egy szolid munkanapos kefélésre vagyunk hivatalosak. Persze, otthon ezt nem mondtam el … Fel is lifteztünk szépen a limóból kiszállva. (Ezúton szeretném kérni annak jelentkezését, akinek sikerült már úgy kikászálódnia egy ilyen járműből, hogy ne paraolimpiás indulónak tűnt volna. Bár engem sem kergetett Anya az asztal körül, ha Apám nem limuzinnal vitt a negyedik kerületi oviba…)
És ezen a ponton derült ki, hogy mi valami nagyon újat fogunk kipróbálni, illetve Bódis Richárd mesterfodrász mutatja meg nekünk a tutit. Először azt hittem, egy fénykardot kaptam a kezembe, de kiderült, hogy a zöld lámpácska egy szimplának tűnő hajkeféből jött, így a Luke, apád vagyok hang elhallgatott a fülemben. Szóval ez a dolog a Braun új, ionos hajkeféje volt. (Az ionok olyan atomok vagy molekulák, amelyek eggyel több vagy kevesebb elektronnal rendelkeznek. Ezek mindenhol megtalálhatóak, hatásukat mindig érezzük. Reaktivitásukat állandó mozgásuk okozza) 
Braunék az IONTEC technológia keretében a hajápolás céljaira egy picit továbbgondolták az ionok tulajdonságait. Az eredményes hajápolás érdekében különlegesen megtervezett funkciókat társítottak az ionok mellé. Az új felfedezést hajtöltés-ingának nevezték el. A sérült haj, (ami akár egy szoros hajráftól is lehet bibis, vagy egy durva hajfestéktől) felületének töltése mindig negatívabb, mint az egészséges hajé. A Braun kutatói azonban azt is megfigyelték, hogy bármilyen beteg és nega töltésű is a tollunk, száraz állapotában megváltoztatható a töltés előjele. Különösen, ha ezt a folyamatot jól elősegítjük, például fésüléssel. Ezt a folyamatot nevezték el a hajtöltés ingájának. A Braun IONTEC technológiáját ezen meglátás ismeretében tervezték. Ennek köszönhetően fésülés közben pontosan a megfelelő mennyiségű iont juttatja a kefe oda, ahol a leginkább szükség van a segítségre. Na jó, ennyit a tudományról meg az ionokról. A lényeg, hogy az első néhány perc kefélés után az addig száraz oroszlán sörényem csillogó hajzuhataggá változott. És ezt nemcsak Bódis Richárd tudta a maga keféjével produkálni. A szállodából távozva hazasegítettem magammal egy kefét én is. Azóta egyfolytában kefélek. Imádom a kis alapzajt, amit ez a csoda ad, a hajam pedig egész egyszerűen normálisan néz ki anélkül, hogy fodrász kent volna rá mindenféle kencét, én pedig órákig szöttyögtem volna a szálonban. Természetesen ez nem egy normál hajkefe árában van, de egyáltalán nem horror, ahhoz képest mondjuk ahogy az én hajam szokott kinézni egy normál mosás után. Csoda, hogy azóta imádok kefélni?
 
Braun Satin Hair Brush IONTEC      9015 Ft
 
 
Nesze!P
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr422480816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása