Nesze!szer

Ma?Donna!

2010. november 14.
 
 
Vannak napok, amikor az ember úgy ébred, hogy vágyna valami extrára. Elkapja egy hangulat, ami lehet kicsit Madonnás, Marilyn Monroes. És egy remek csapat gyorsan át is változtatja. Ja, mi meg elmondjuk, Bukor Ágnes sminkes hogy is készítette:
"A Kryolan 02-es camouflage alapozóját használtam, mellyel szép, egyenletes porcelán bőrt kaptam, majd ezt fixáltam porpúderrel.
A szemhéjra az Artdeco bázisa került, majd matt fehér és bőrszínű festék került a szemre. A mélyítő vonalat sötétbarnával kihangsúlyoztam és szépen összesatíroztam a többi árnyalattal. Marylinre jellemző az erős tusvonal, ezért én a maybellin, tégelyes krém állagú tusát hívtam segítségül.
A szem felső kontúrvonalára egy vastag tusvonalat húztam, alulra pedig csak egy satírozott, vékonyabb vonal került.
A szempillára egy egysoros műszempillát tettem, melytől még igézőbb lett a tekintet. A szemöldököt erős barnával hangsúlyoztam.
Az arcot csontosítottam a L'oreál arcpírjának segítségével. A szájra egy tartós, mély vörös, enyhén csillogó rúzs került." 
 
 
 
 Fotó: Kirschner Anna
Smink: Bukor Ági
Styling: Csonka Fruzsina, Füster Anett
Modell: Dóri

http://annakirschner.com/ 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr132448120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása