Hol volt, hol nem volt, na nem az Óperenciás tengeren túl, hanem itt Budapesten, ahol két fiatal összeismerkedett. Ezután az egyáltalán nem meglepő fordulat után randevúzni kezdtek, ami ugye szintén nem egy szokatlan dolog. A férfi magyar származású volt, arisztokrata, a hölgy pedig az amerikai követségen dolgozott. Majd Margaret azt kezdte észlelni, bizony az ő bőre - talán a szerelemtől is - megszépült. Kérdezgette is a doktorokat: mi történt az arcával? Majd kiderült ugye, hogy előszeretettel látogatta az ifjú pár a hazai fürdőket, termálvizeket és bizony ez segített a varázslatos változásban. Így Margaret és Stephen nemcsak jól összeházasodott, de még egy üzleti vállalkozást is elindítottak Magyarországon, felhasználva hazai kincseinket. Legfőképpen az ásványi anyagokban hihetetlenül gazdag termálvizeket vették alapul és kezdték meg a fejlesztéseket. A termékek, a kozmetika és spa az Andrássy úton 2006-ban indult hódító útjára. Ma már Londonban, vagy akár New York-ban a Bergdorf Goodman polcain is megtalálhatóak a csodák, sőt, még Dubaiban is használják a szakemberek, akiket a budapesti csapat tanít be. Az Omorovicza eredetileg Stephen családi neve, így minden róluk szól a dobozkákban, krémekben és viszi a hírünket a luxus világában. A ráncfeltöltő krém, a mélytisztító maszk, a színezett hidratáló szerepelt már a Vogue-ban, a Vanity fairban és számos híres magazinban. Ja, hogy ez egy magyar termék és mi nem is hallottunk róla? Pedig az Omorovicza brand egy igazán szépséges tündérmeséből született Magyarországon, igazán büszkék lehetünk rá! Itt az idő, hogy megismerkedjünk vele!
Nesze!P