Nesze!szer

Botrányos szépség vol.1.

2010. október 06.
 
Van olyan, hogy nincs idő kozmetikusra. Megesik, hogy pénz sincs, csak a cél.
Így történt, hogy egyszer egy fontos randezvous előtt úgy éreztem, nem szőrözhetek, le kell rántanom magamról a leplet. Vásároltam egy házi gyanta szettet. Mikroban felmelegítettem, majd belekezdtem a műveletbe. Az szerepelt a leíráson, hogy felkenés után kicsit várjunk. Vártam. A konyhaszék felé közelítve vártam. Aztán már nem vártam. Hozzáragadtam. A szék nem engedett. Közel fél óráig tartott, amíg levakartam magamat, helyenként égés közeli sérüléseket szerezve testemen. A randit kicsit lekéstem, de így is nehéz volt, hogy a széket ne vigyem magammal. Szerelmünk pedig nem ezen múlott. Viszont azóta kifizetem inkább a kozmetikust. Hasznosabb befektetésnek érzem, mint az új konyhabútort.
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr642350638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lukrécia80 · http://kozmetikusszalon.hu 2012.05.07. 21:47:17

Ismerős a helyzet, leszámítva a randit... és bár eleinte tartottam elmenni egy kozmetikushoz, végül mégis rábeszélt egy barátnőm, aki őket kozmetikusszalon.hu/szortelenites ajánlotta, nem volt olyan vészes mint gondoltam, azóta már nagyobb bátorsággal megyek.
süti beállítások módosítása