Ez megint egy zseniális Dove videó, ami önvizsgálatra készteti az embert. A cég öt különböző városban, Sanghajban, San Franciscóban, Londonba, Sao Paulóban és Delhiben választott ki egy-egy épületet. Az ajtókra két bejáratot tettek. Az egyiken a "szép" felirat volt, a másikon az "átlagos".
Arra voltak kíváncsiak, a hölgyek melyik bejáratot választják. És utána persze meg is kérdezték őket, miért arra az ajtóra esett a választás. Volt, aki megbánta, hogy az átlagos felirat alatt sétált be. És volt, aki attól, hogy a szépet választotta, aznap még különlegesebbnek érezte magát. Ezzel az egész akcióval arra próbált rávilágítani a cég, hogy az önbizalom döntés kérdése és nekünk, nőknek milyen fontos, hogy minden nap szépnek érezzük, lássuk magunkat, mert ez egész napunkat áthatja.
Kérdés, ha Budapesten, vagy Debrecenben lenne egy ilyen kapu, mi melyiket választanánk? Főleg egy olyan országban, ahol sok pasi úgy gondolja: minek dicsérjem a barátnőmet, még elbízza magát... Hölgyek, van egy jó hírünk: mindannyian gyönyörűek vagytok és legyen bátorságotok láthatatlanul is a szép feliratú ajtót választani minden nap! Ma is!
Ps: további lelkesítő posttal és üzenettel várunk ITT.