Nesze!szer

Rózsát mindenkinek! - a By Terry

2012. november 10.

bt3.jpg


A By Terry világhírű kozmetikai márka mostantól kis hazánkban is megtalálható. Nem is akárhol, az Andrássy úti Madisonban, ahol exluzív illatokat, szobaillatosítókat, füstölőket és más szépségápolási ékköveket is kínálnak az arra járóknak. Íme egy kis történelem a Madisonról, és a By Terry márkáról:

bt2.jpg



A Madison tulajdonosa, Madeleine Florescu, New Yorkban nőtt fel. 1993 óta foglalkozik luxuskozmetikumokkal, mint a Clinique és a Christian Dior. Kozmetikai tanácsadóból hamarosan a Kanebo International japán kozmetikai luxusmárka országos értékesítési igazgatója lett. 15 évig dolgozott New Yorkban, majd 2004-ben hazaköltözött Európába. Először Bukarestben nyitott két luxusparfümériát, majd az Intertrade Europe-nél vállalt marketing igazgatói posztot, ahol számos nemzetközi parfümmárka piaci stratégiáit alakították ki. A mintegy 20 márkával foglalkozó cég 40 országban értékesítette a luxusparfümöket. A Madison 2009-ben tört be Magyarországra, nem is akármilyen helyet választva az üzletnek. Az 1888-ban készült Opera Patika üzlethelyiségébe Madeline első pillantásra beleszeretett, mi is meséltünk róla.  Itt tartották a héten a By Terry márka bemutatóját is, ahol családias közegben szemezgethettünk a sminkek és kozmetikai termékek között. Albane Laloy mutatta be nekünk mindezt.

bt6.jpg



A márkát Terry de Gunzburg alapította, 1998-ban. Terry gyermekkorától orvosnak készült, családjában csak orvosok és kémikusok voltak. Egy nyári munka alkalmával ismerkedett meg a szépségápolással, amikor a Carita Nővéreknél dolgozott. A csupán két hónaposra tervezett munkából egy egész életre szóló elhivatottság lett. Terry
olyannyira megkedvelte a smink és b rápolás világát, hogy 1970-ben már Yves Saint Laurent oldalán segédkezett, végül a márka művészeti igazgatójává nőtte ki magát. Végül 1998-ban önálósodott, és a Haute Couture mintájára megvalósította a Haute Couleur fogalmát: a vendégeinek személyre szabottan készített színeket, és textúrákat, legyen szó egy rúzsról vagy egy alapozóról. A mai napig él a By Terry márkán belül ez a szolgáltatás, természetesen színésznőknek, hercegnőknek, filmsztároknak. A By Terry luxusmárka a rózsa eszenciáját veszi alapul, Terry ugyanis rajong a rózsákért. Sok különböző rózsafajtát alkalmaz a sminkek és krémek elkészítésénél, mivel hatóanyagként és színez ként is kiváló virágfajta. A rózsa nem csak hidratál, delassítja az öregedési folyamatot, anti-aging termékeket is gyártanak belőle, így nem csoda, hogy a márka nagy kedvenc a nők körében. A bőrápoló és make-up vonal után 2012-ben Terry nagy álma vált valóra, a Haute Perfumery megvalósításával. 10 év tervezgetés és kutatás után végül 5 csodás illat született, melyet Terry neve fémjelez: Terry de Gunzburg Permufes.

bt4.jpg



A  bemutató apropóján a karácsonyi sminkekben is gyönyörködhettünk, amely a rózsaszín és az arany színeiben pompáztak. Szemhéjpúderek, frissít hatású szemceruzák, szájfények, és rúzsok sorakoztak fel el ttünk, mi pedig ki is próbáltuk őket iziben. Személy szerint nekünk a szájfények nyerték el a tetszéünket, mert mind állagukban, mind színeiben kiváló minőségűek. A világos rózsaszín alapban arany pigmenteket kevertek, két kézzel vittünk volna haza belőle...

Nesze!Livi

bt1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr524899510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása