Kettő a sokkok száma, amely az elmúlt két napban ért bennünket. Az egyikről még nem nagyon tudunk beszélni, mert az a tegnap este megtekintett SOS Love című magyar film volt. Még nem tudtuk feldolgozni az élményt. (Apró megjegyzésként talán csak annyit, hogy erős a ránctalanító hatása, mert az első kocka óta csodálkozástól merev tekintettel azt kérdezzük, hogy ez hogyan történhetett meg?)
A másik, amiről most beszélünk, az egy melltartó reklám. Szépséges, csak máshogy. Ugyanis a modell, akit a képeken láthattok, és aki egy push-up fixatívot reklámoz: Andrej keresztnévvel rendelkezik. Andrej Pejic ő, aki szerepelt már több kampányban, hisz meglehetősen nőies férfi. Ám most egy holland cég úgy gondolta, a mega push-up tartókhoz is Andrejt választják. A Hema vállalat eme húzása igen merész. Szerintünk. A számmisztika jegyében pedig kettő megint a kérdésünk. Csajok, ti hordanátok a srác által reklámozott melltartót? Fiúk, ti vennétek karácsonyra az asszonynak ebből a márkából? Meghökkentő marketing húzás ez? A melegekkel soha, semmi bajunk nem volt, sőt - és akkor ezt itt nem ragoznánk. Mi több, ez a fiú szerintünk kifejezetten szép. Itt az a furi nekünk, hogy a terméket sehol nem láttuk, csak a férfit, aki reklámozza. Mondjuk a figyelmet sikerült a melltartóra felhívni a figyelmet, az biztos...