Nesze!szer

Biofodrászat - ahol még a tükör is zöld

2010. november 21.
 
 
Már hetek óta szemeztünk a villamosmegállóban. Én és egy mosolygós, szőke lány, fején zöld almával. Mi a csoda lehet ez? – gondoltam utánajárok. Így hát elmentem a plakáton megadott címre. Budapest, Mester utca 1.
Az ajtón belépve hatalmas „zöldség” tárul elém. Annyira zöld, hogy már el se hinnéd! A lámpa, a tükör, a székek, és még sorolhatnám, mi minden. A szalon kinézete szó szoros értelmében biora hajaz. Nem véletlenül, hiszen a hajadra csak biotermékeket kennek!
Regisztrációs pult. Kedves néni fogad. Hajmosást és egy hajápolást kérek, természetesen mindezt bio samponnal és bio hajápolóval, egy ötperces fejmasszázzsal megspékelve. Felír, és a kezembe nyom egy hűségkártyát, ami minden negyedik alkalom után egy ajándék fejmasszázsra jogosítja annak használóját; majd arra kér, hogy várjak. Nem több, ennyi a bejelentkezés. Akkor mész, amikor akarsz, és a szalon még vasárnap is nyitva tart. Az árak pedig hasonlóak, mint a többi budapesti fodrászatban. Hmm, tetszik ez nekem!
 
A várakozás pillanatai sem telnek unalmasan. Ha valaki kisgyerekkel érkezik, az se essen kétségbe! A gyerkőcökre is gondoltak egy játszósarok berendezésével, és több doboz játékkal. A kisember nyugodtan játszhat, míg anyuka szépül! Ugye, hogy jól hangzik?
 
 
 
Hajamat Teafa nevű samponnal és balzsammal kezelik, mert ez a legjobb a zsíros, vagy normál típusú hajra, de a korpásodást is gátolja, és nem utolsósorban a töredezett hajvégeimnek is jót tesz. PH-semleges, segít beállítani a fejbőr faggyútermelését. Kizárólag növényi eredetű, természetes anyagokat tartalmaz, mint a szalon összes terméke, melyek teljesen vegyszermentesek. Még hírből sem ismerik a kőolaj származékokat, mesterséges színezékeket.
De nézzük csak, akkor miből is áll ez a sampon! 
Víz, a Lake District Nemzeti Parkból. - érdekes. Ammonium-lauril-éter-szulfát. - na, ez első hallásra nem úgy hangzik, mint valami természetes anyag lenne, de hamar kiderül, hogy csak én vagyok tudatlan. Ez egy kókuszból kivont tisztítószer. De megtalálható még benne tengeri só, teafaolaj, narancsolaj, citromolaj, és még ők tudják, mi minden. 
 
A hajmosás és a fejmasszázs között nem érzek nagy különbséget. Mindkettő jól esik!
 
 
Mivel a szárításért külön fizetni kell, úgy döntök, hogy magamnak szárítom meg a hajam. Hajszárító, kefe, tükör adott, csak épp nem a fodrászra bízod a továbbiakat. 
Igen, van ilyenre is lehetőség! 
 
A srác, akinek kezei alatt szépültem, kiállítást rendez nekem a termékeikből, míg én szárítkozom. Megtudom, hogy a hajhullás nevű népbetegségünkre legjobb a Kender és tajtékvirág sampon, a szőkéknek a Ginko biloba, míg a barnáknak, vagy feketéknek a Bio kakaó sampon ajánlott. Ezáltal fényesebb, élettel telibb lesz a hajuk, a szín jobban érvényesül.  Mondhatnám, természetesen visz színt az életedbe!
 
A szalonban csak mosnak, masszíroznak, vágnak, szárítanak, hajat kisimítanak, esetleg feltűznek. 
Festést, melírozást, dauerolást nem vállalnak. Ez utóbbit még értem is, de festeni miért nem? Nem hiszem el, hogy nincs olyan természetes anyag, amivel ne lehetne! Rákérdezek. Persze, hogy van. Mi más lenne? A henna. Erre csak az a válasz, hogy az nagyon időigényes lenne, és így is sok a vendég. 
Való igaz. A recepciós néni félbeszakítja beszélgetésünket, szól neki, hogy menjen, mert várnak rá. Főleg fiatalok. Fiúk-lányok vegyesen. Én meg tudom magamnak szárítani, ha már ezt választottam… Nesze! 
(De utána mindenki azt mondta, hogy sokkal szebb lett a hajam. Pedig nem is tudták, hol jártam. Én tisztelettudó kislány módján megköszöntem nekik a bókokat, de nem mondtam semmit, csak sejtelmesen mosolyogtam. Most, nektek árultam el először titkomat!)
 
…és akkor egy kis ízelítő a szalon szolgáltatásainak áraiból, ha már így kedvet kaptál hozzá!
 
Hajmosás, hajápolás biotermékekkel: 480-1500 Ft -ig. Az összeg attól függ, hogy rövid, vagy hosszú a hajad, kérsz–e fejmasszázst, vagy nem, esetleg különleges Biolage regeneráló hajápoló terápiát.
 
Hajvágás (mosás nélkül, frissen mosott hajon): 590-2580 Ft
 
Hajvágás (mosással): 1780-3750 Ft
 
Szárítás: 380-2500 Ft
 
Hajfeltűzés: 3150 Ft
 
Hajkisimítás: 390-490 Ft
 
De termékeiket is megvásárolhatod fodrászüzletükben! Most akciósan, 1500 forinttól! 
  
 
Nosza! Nesze!Andi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://neszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr1002463859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása